1 Senaste redigerad av Junte (2017-02-01 09:42:11)

Tänkte slippa beställa hel tätningssats bara för o-ringarna,
borde vara möjligt att köpa på tex Momentum?
Nån som har måttuppgifter, det ska vara en liten och en stor
vid varje hjullager.

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

2

jag tror personligen det blir billigare med två satser från vw-firma än o-ringar från sveroll eller momentum+ att du får rätt grejor. Sen bör man byta plåtbrickan i samma veva då den gamla redan är intryckt och den brickan finns ej på momentum. Vad är det för summor vi diskuterar här ett äpple eller två päron. Handla av din vw-shop för ingen saknar kon förrän båset är tomt.

3

jag tror personligen det blir billigare med två satser från vw-firma än o-ringar från sveroll eller momentum+ att du får rätt grejor. Sen bör man byta plåtbrickan i samma veva då den gamla redan är intryckt och den brickan finns ej på momentum. Vad är det för summor vi diskuterar här ett äpple eller två päron. Handla av din vw-shop för ingen saknar kon förrän båset är tomt.

X2 även om jag svårligen tror att de som arbetar på vw butiken vill bli jämförda med kor....,

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.

4

nu var det väl kanske inte så mkt en prisfråga som att få ihop grejerna lite extra snabbt
och just ja, packboxen o plåtbrickan fanns ju redan, precis som papperspackningarna
o låssprinten till kronmuttrarna. det var ju bara o-ringarna jag lyckades förstöra  ICQ/ae

men det är fixat nu, återkommer med prisuppgift – och mått! – när jag shoppat imorrn, det kan bli vw-firma,
hmmm får tänka efter nu, csp, up north, pierside, vilket bås står tomt utan denna min order?  ICQ/ad

jag tror priset per sida ligger på . . . ca tre päron?
att jämföra med två äpplen?? o vad blir dyrast, frakten för päronen eller??  Default/lol

5

ok volks, here goes:

OR 24,2 x 3 à 12:80
OR 67,94 x 2,62 à 26:80
+moms, hos momentum  ICQ/af