Hej
Jag behöver stenskottsskydd till Äventursbussens strålkastare.
Någon som har ett set?
Nät och kantskydd räcker, infästning fixar jag själv om det saknas.
/Mogge
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Strålkastar stenskottsskydd. KÖPT!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Jag behöver stenskottsskydd till Äventursbussens strålkastare.
Någon som har ett set?
Nät och kantskydd räcker, infästning fixar jag själv om det saknas.
/Mogge
Jag letar fortfarande.
Hejsan!
Jag har dessa liggande:
Stenskottsskydd till strålkastare Typ 1 + 2 upp till 1967. Spricka i en svets, men inget som påverkar funktion (Kan åtgärdas innan lev).1st fästbygel + 1st mutter saknas. Pris 500:- + ev frakt
Maila vid ev intresse!
MVH: Hella
Hejsan!
Jag har dessa liggande:
Stenskottsskydd till strålkastare Typ 1 + 2 upp till 1967. Spricka i en svets, men inget som påverkar funktion (Kan åtgärdas innan lev).1st fästbygel + 1st mutter saknas. Pris 500:- + ev frakt
Maila vid ev intresse!
Sitter det kantskydd på, jag ser inget?
Visa gärna hur du fäster dem när du kommer dit..har likadana till "Seven",men har inte riktigt hittat något bra sätt att få dem att sitta fast,men ändå vara lätt avtagbara vid rengöring.. 
Visa gärna hur du fäster dem när du kommer dit..har likadana till "Seven",men har inte riktigt hittat något bra sätt att få dem att sitta fast,men ändå vara lätt avtagbara vid rengöring..
Om du har exakt likadana som jag har köpt kan jag göra dubbla uppsättningar.
Möjligt att det finns någon bild I Marchalltråden som visar hur jag gjorde där om det duger.
Vore ju jätteschysst..vet du ungefär var i tråden..?
Vore ju jätteschysst..vet du ungefär var i tråden..?
Första bilden, men man ser bara fjädern....
Såg bilden..jo man ser ju bara fjädern som sagt..sitter den intill ordentligt? Den ser ju lätt borttagningsbar i vilket fall..gärna mer info om det är möjligt.. 
Såg bilden..jo man ser ju bara fjädern som sagt..sitter den intill ordentligt? Den ser ju lätt borttagningsbar i vilket fall..gärna mer info om det är möjligt..
Du får hårdvara, chilla mannen
Kan ta nån månad innan jag sätter igång, men PMa namn å adress.
Sitter det kantskydd på, jag ser inget?
Nja, kantskydd.... Tänker Du på att en del galler brukar ha som pappersremsa lindad kring ytterkanten så har dessa inte det, men det går väl att linda på om man skulle vilja det!
Men, jag antar att Du hittat andra som Du köpt?
pompejus skrev:Såg bilden..jo man ser ju bara fjädern som sagt..sitter den intill ordentligt? Den ser ju lätt borttagningsbar i vilket fall..gärna mer info om det är möjligt..
Du får hårdvara, chilla mannen
![]()
![]()
Kan ta nån månad innan jag sätter igång, men PMa namn å adress.
Ok..chillar väl då.. 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Strålkastar stenskottsskydd. KÖPT!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.