1 Senaste redigerad av Mogge (2017-03-10 11:18:06)

Hej

Jag behöver stenskottsskydd till Äventursbussens strålkastare.
Någon som har ett set?
Nät och kantskydd räcker, infästning fixar jag själv om det saknas.

/Mogge

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

2

Jag letar fortfarande.

3

Hejsan!

Jag har dessa liggande:

http://veteranbilservice.com/strkgaller.JPG

Stenskottsskydd till strålkastare Typ 1 + 2 upp till 1967. Spricka i en svets, men inget som påverkar funktion (Kan åtgärdas innan lev).1st fästbygel + 1st mutter saknas. Pris 500:- + ev frakt

Maila vid ev intresse!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

4

Hella skrev:

Hejsan!

Jag har dessa liggande:

http://veteranbilservice.com/strkgaller.JPG

Stenskottsskydd till strålkastare Typ 1 + 2 upp till 1967. Spricka i en svets, men inget som påverkar funktion (Kan åtgärdas innan lev).1st fästbygel + 1st mutter saknas. Pris 500:- + ev frakt

Maila vid ev intresse!

Sitter det kantskydd på, jag ser inget?

5

Visa gärna hur du fäster dem när du kommer dit..har likadana till "Seven",men har inte riktigt hittat något bra sätt att få dem att sitta fast,men ändå vara lätt avtagbara vid rengöring.. Default/hmm

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

6

pompejus skrev:

Visa gärna hur du fäster dem när du kommer dit..har likadana till "Seven",men har inte riktigt hittat något bra sätt att få dem att sitta fast,men ändå vara lätt avtagbara vid rengöring.. Default/hmm

Om du har exakt likadana som jag har köpt kan jag göra dubbla uppsättningar.
Möjligt att det finns någon bild I Marchalltråden som visar hur jag gjorde där om det duger.

7

Vore ju jätteschysst..vet du ungefär var i tråden..?

late,
in love,
and a little drunk..

8

pompejus skrev:

Vore ju jätteschysst..vet du ungefär var i tråden..?

Första bilden, men man ser bara fjädern....

9

Såg bilden..jo man ser ju bara fjädern som sagt..sitter den intill ordentligt? Den ser ju lätt borttagningsbar i vilket fall..gärna mer info om det är möjligt.. ICQ/ab

late,
in love,
and a little drunk..

10

pompejus skrev:

Såg bilden..jo man ser ju bara fjädern som sagt..sitter den intill ordentligt? Den ser ju lätt borttagningsbar i vilket fall..gärna mer info om det är möjligt.. ICQ/ab

Du får hårdvara, chilla mannen  ICQ/af  ICQ/af
Kan ta nån månad innan jag sätter igång, men PMa namn å adress.

11

Mogge skrev:

Sitter det kantskydd på, jag ser inget?

Nja, kantskydd.... Tänker Du på att en del galler brukar ha som pappersremsa lindad kring ytterkanten så har dessa inte det, men det går väl att linda på om man skulle vilja det!

Men, jag antar att Du hittat andra som Du köpt?

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

12

Mogge skrev:
pompejus skrev:

Du får hårdvara, chilla mannen  ICQ/af  ICQ/af
Kan ta nån månad innan jag sätter igång, men PMa namn å adress.

Ok..chillar väl då.. ICQ/af

late,
in love,
and a little drunk..