Härlig buss ! Grattis 
Jycken tar priset!
VWOWW, VWOWW 
Mohawk skrev:Varför är det baykofångare på den? Ser ju konstigt ut när det inte är rätt ute i ändarna
Stötisarna för årsmodell 66 och 67 ser annorlunda ut än de tidigare, men jag har svårt att avgöra om ditt inlägg är ironiskt eller inte.
Det är inte ironiskt! Det är det aldrig när det gäller saker "mot" P-I. Vi som sett den in real life såg först att kofongarna bak var fel men sedan såg vi även att konfångaren fram var fel
De hade inte rätt vinkel ute i ändarna. Den skall följa hjulhusets form och det gör den inte
Men det är säkert en super duper special kofångare på just den bussen 
Dregglar en skvätt! Grymt läcker! 
T1 1200 1963 med tummeliten campingvagn från 1963
Snygg busss, Grattis!
Hur kan man ha en buss utan 23 fönster? Är inte det olagligt 
(OBS ironi. Med inslag av bus)
............................................................................................
Hur kan man ha en buss utan 23 fönster? Är inte det olagligt
(OBS ironi. Med inslag av bus)
Utan Ironi kan jag bara hålla med. Om man nu tvunget skall ha en buss så skall det minst vara 21 rutor 
Grattis PIM !!!
borboscustoms.se
kee skrev:Mohawk skrev:Varför är det baykofångare på den? Ser ju konstigt ut när det inte är rätt ute i ändarna
Stötisarna för årsmodell 66 och 67 ser annorlunda ut än de tidigare, men jag har svårt att avgöra om ditt inlägg är ironiskt eller inte.
Det är inte ironiskt! Det är det aldrig när det gäller saker "mot" P-I. Vi som sett den in real life såg först att kofongarna bak var fel men sedan såg vi även att konfångaren fram var fel
De hade inte rätt vinkel ute i ändarna. Den skall följa hjulhusets form och det gör den inte
Men det är säkert en super duper special kofångare på just den bussen
Jag fattar sällan ironi, men om ni andra garvar gött åt mig, kan jag bjuda på det.
Som sagt, de "slicade" stötisarna du beskriver fanns inte hos årsmodell 66 och 67. Har för mig att dessa kallas "diamond" i Amerikat.
Försök att få en främre baystötis att passa på en splitt, det blir några timmar med svets och kap... 
Försök förstå Mohawk, han spelar inte i samma liga som andra. 
Försök förstå Mohawk, han spelar inte i samma liga som andra.
Tack, på han bara....