Finns det mycket forumfolk nära Örebro?
Bor i Stora Mellösa och blev nyfiken på om det finns några VW grannar.
Känner till en, i vart fall.
Inte direkt örebro,,,men i degerfors finns det iallafall en till,,,ganska nära ändå,,
Jag bor 1 mil utanför Örebro.
En finns i karlskoga.
Jag är från Örebro men har hamnat i Uppsala. Är dock i Örebro titt som tätt, hjärtat flyttar ju aldrig 
Bor i T-län... 
håller till i kopparberg 
Bor på väster i Örebro. 
Kumla!
Magnus Wiksten bor ju i Stora Mellösa..... och jag brukar vara i Kumla med jämna mellanrum..... fast jag huserar i Sundsvall
Magnus Wiksten bor ju i Stora Mellösa..... och jag brukar vara i Kumla med jämna mellanrum..... fast jag huserar i Sundsvall
Ja Magnus känner jag väl till. En inspirationskälla och trevlig prick...
Den här tråden verkar ha dött ut för en si-så-där 13-14 år sedan. Kanske dax att dra igång den igen. Johan heter jag och håller till i Marieberg utanför Örebro.
Försöker i dagsläget återuppta den för drygt 30 år sedan pausade renoveringen av en Typ1 -60. Under tidigt 90-tal var den riktigt het eftersom den är reggad för 70hk, men numera spelar väl det mindre roll när besiktnings-hen ibland tittar efter motorn i fel ände av bilen.
Samlar delar och velar om hur jag ska göra med den rostlagning som återstod då, och ny som har uppstått p.g.a. 30 års suboptimal lagring.
Flyttar till Saxhyttan Hällefors inom 2 månader..
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67