1

De är en från Belgien som frågar efter email eller fb
Funderar på om de är lite skojare

2

Jag har sålt till ett par olika i Belgien, oftast betydligt enklare än att sälja till svenskar.

3

Ja de verkar krångligt bättre den stannar i sverige  ICQ/ab

4

dom frågar efter bilder, dom tittar, dom frågar efter kontonummer, du har pengar, sen hämtar dom en annan dag,

Brukar väl inte va så stora problem nu förtiden? va väl sämre förr

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

5

Jag skrev "Jag har sålt till ett par olika i Belgien, oftast betydligt enklare ÄN att sälja till svenskar."

DVS dom tjorvar MINDRE än svenskar, betalar det man vill ha utan att pruta osv....

6

En belgare och en holländare visade intresse för en beach-buggy jag har, särskilt holländaren var rätt tjatig och ville köpa kontakt, men jag ville inte sälja, ingen utav dem fick varesig telefonummer eller e-postadress. Detta var under Kulturkalaset i Göteborg.
Belgaren frågade efter andra VW eller VW baserade Kitcars, om jag kände till nån som var till salu, vilket jag inte gjorde. Jag fick ett visitkort av honom, men lade det i buggyn, så det har nog blåst bort... Förra sommaren var det en dansk kille som ville byta jämt med en rätt så fin Amazon, men jag har redan passerat amazon- och 140-åldern, det jorde jag redan på Hisingen i mitten av 1970-talet... Sedan dessa är det VW med något enstaka undantag.

Hursomhelst så försår jag på buggyfolket och i den lokala VW-klubben att det dyter upp en och annan europé på bilträffar och annrstädes som vill köpa. Tyskar, danskar och holländare har tydligen varit mest frekventa här.
Sedan köper de tydligen upp fina volvosar och saabar också, sägs det. Och jag har sett stora biltarnasportbilar i väntan på Stena-färjan, som varit lastade med diverse entusiastbilar, även Volkwagnar.

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."