Råkade få syn på detta häromdagen
Nån som tappat hjulet eller hur lyckas man med detta? 
Empi verkar göra nya koppar (vad heter delen?)
nån som vet om det är ok kvalitet/passform eller om man borde satsa på bättre begagnat?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Halva stötdämparfästet borta (hur har det här gått till?)
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Råkade få syn på detta häromdagen
Nån som tappat hjulet eller hur lyckas man med detta? 
Empi verkar göra nya koppar (vad heter delen?)
nån som vet om det är ok kvalitet/passform eller om man borde satsa på bättre begagnat?
Jag TYCKER att det ser ut som om det finns nog kvar av delen för att fortsätta att nyttja.
Ett tappat hjul till i motorvägsfart skulle nog tippa över även denne snålvarg till åsikten byt..
En gratisåsikt från eder underdånige.
Rätt utfört skulle man troligen kunna bygga upp med nytt material, med svetsen. obs att inte svetsa fast bulten då.
troligen ingen fara att använda som är...
Den har antagligen sett ut så där rätt många mil vid det här laget, så tydligen verkar det ju hålla
Men jag tror ändå att jag gör något åt saken, om inte annat än för att sova lite bättre. Nu har jag faktiskt inte kollat så noga, men jag tycker det ser ut som att det ätit sig in i "bulthålet". Så om man ska lägga i material med svetsen blir det nog svårt att inte förstöra hålet.
Om man ersätter bulten med en axel i aluminium mässing eller koppar så är det bara att svetsa emot..smältan fastnar inte och axeln kan knackas ut sedan.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Halva stötdämparfästet borta (hur har det här gått till?)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.