Grattis till dom som fixar med detta forum som så snabbt blivit stort och grym bra.
Ett problem bara, alla lägger ju upp så grymma projekt och har så hårda bilar att man får ångest. Funderat på att lägga upp en tråd om min bil men det händer ju inte så mycket för tillfället och så är ju alla andras projekt så mycke fränare. 
Hehe, forstår dej, men inte alle vill jo drive med BD¨er, så kom du bare frisk.... 
Grattis till dom som fixar med detta forum som så snabbt blivit stort och grym bra.
Ett problem bara, alla lägger ju upp så grymma projekt och har så hårda bilar att man får ångest. Funderat på att lägga upp en tråd om min bil men det händer ju inte så mycket för tillfället och så är ju alla andras projekt så mycke fränare.
precis detta tog jag upp tidigare också..man får ju fan mindervärds komplex.. så det är bra att det läggs ut projekt som inte är så avancerade och inte händer så jätte mycket med så blir det lite lättare för oss som inte gör ett jota.. 
Jag får lov att inställa mig i ledet av dom som skäms för att det nästan inte händer något i garaget. Men nu är det då så pass städat att det går in en bil där igen.
och dela garage med "damp" Goopher gör det inte bättre..tur att Buscollector också är där (inte där) så det vägs upp lite 
och dela garage med "damp" Goopher gör det inte bättre..tur att Buscollector också är där (inte där) så det vägs upp lite

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?pid=53#p53 presentation
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=6944 Projekttråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4025 Rat Bay # 5
Det handlar ju om att man tycker om VW's - sedan har ju alla olika förutsättningar när det gäller tid, plats, kunskap, verktyg - allt. Man gör det man kan, när tillfälle ges. Även om man bara kommer ut i garaget en halvtimme, insuper atmosfären, traskar runt bilen och spanar lite, får inspiration... kan vara minst lika viktigt som att riva ur en framvagn eller byta koppling. Var sak har sin tid, och man ska absolut inte skämmas för sina förutsättningar. Så jag säger: posta stolt era projekt, även om ni bara fått hem dem till garaget. Basta! 
Det handlar ju om att man tycker om VW's - sedan har ju alla olika förutsättningar när det gäller tid, plats, kunskap, verktyg - allt. Man gör det man kan, när tillfälle ges. Även om man bara kommer ut i garaget en halvtimme, insuper atmosfären, traskar runt bilen och spanar lite, får inspiration... kan vara minst lika viktigt som att riva ur en framvagn eller byta koppling. Var sak har sin tid, och man ska absolut inte skämmas för sina förutsättningar. Så jag säger: posta stolt era projekt, även om ni bara fått hem dem till garaget. Basta!
Bra sagt då behöver jag inte ha ångest, tagit alldeles för lång tid med 50an
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?pid=53#p53 presentation
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=6944 Projekttråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4025 Rat Bay # 5
Då blir det nog några nya projekttrådar under veckan med alla mina långtidare 
upp med en projekttråd om din bil nu marcus!
kul att se vad du håller på med 
--- ulmen grün buss -71 ---
Ähh! Man tycker ju ofta att andras bilar är bättre.
Då jag såg din fastback, så var det ett vill ha begär. En stenhård bil. Jag lyckade tygla mig.
Det ligger 86 projekt under projektråden och det är ju inte direkt många som uppdateras i rasande fart. De få som är flitiga är lätträknade 
Min lyx ligger ju ute, och den har jag inte gjort ett handtag på de senaste två åren 
Gillade ditt projekt på MB, lägg upp bums! 
Jag kämpar ju på med en -58 och en -59 bland alla barndoors och splittar, kom igen nu marcus!
Dessutom är jag fortfarande nybörjare och inte så känd i VW-kretsarna, men det går bra ändå. Ikväll vill vi se dina projekt här på forumet! 
Endel är ju grymt snabba, men är det inte så att många projekttrådar har i verkligheten utspelat sig över en rätt lång tid... Dvs det ser snabbt och enkelt ut men i verkligheten så har det vart rätt segt... Själv har det stått helstilla i ett år och nu hinner jag kanske med 4h i veckan. Alltid något...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
Jepp, var själv nära på att skita i att lägga upp nån tråd då det förekommer sån svetsonani här.
Så kommer jag med ett projekt med "endast" finlir kvar, då känns det nästan som man fuskat men i mitt fall kändes det rätt då jag ville ha just den färgkombon och har väldigt lite tid i garaget.
16 2011-02-06 18:29:29 Senaste redigerad av surfinsafari (2011-02-06 18:31:14)
Kom igen nu!
In med ALLA projekten, Hade inte lagt upp en enda svetsbild om jag sluppit grisgörat. LOVAR 
Har fått galet mycket inspiration från er alla på Forumet. DET gills.
............................................................................................
Nä, hallå där!! Va är det där för påhopp
Jag SKA väga upp lite åt andra hållet, du också GB 
Och till sommaren ska jag åka vwbuss
Det är säkert 
Kom igen nu!
In med ALLA projekten, Hade inte lagt upp en enda svetsbild om jag sluppit grisgörat. LOVAR
Har fått galet mycket inspiration från er alla på Forumet. DET gills.
Jag håller med till 100%. Litet som stort, snabbt som långsamt - posta alla projekt
!!!
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Fan jag har 23 mil till garaget och jag får nästan ångest när jag läser projekttrådarna.
Det ena bygget är ju mer imponerande än det andra, undrar när jag ska få tid att fixa med mina egna.
GB skrev:och dela garage med "damp" Goopher gör det inte bättre..tur att Buscollector också är där (inte där) så det vägs upp lite
Nä, hallå där!! Va är det där för påhopp
Jag SKA väga upp lite åt andra hållet, du också GB