Behöver hjälp med att identifiera denna motor. Samt vilken fördelare och förgasare sitter det original. Just nu sitter det en 009 och en 30-pict-2

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Hjälp med identifiering av motor.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Behöver hjälp med att identifiera denna motor. Samt vilken fördelare och förgasare sitter det original. Just nu sitter det en 009 och en 30-pict-2

Man ser inte bilden
009 är fel om det inte är trimmat
Vilken bokstav är det före Motor NR
Om du söker här på Bw om detta så finns det minst två trådar om detta
Finns på W&W på fredag om det är fint väder Kolla efter Wide´5 så är man i närheten
/// M
Nu fungerar nog bilden igen.
Jag har sökt lite på olika forum men problemet är att jag inte har några bokstäver före mina siffror.. WE står under men får inte fram nått vettigt på det.
Kommer vara på W&W men inte säker på dag ännu, förmodligen fredag!
34hk 1200 har inga bokstäver på tidigare årsmodeller iallafall så vi gissar väl på att det är en sådan.
Okej det är så det är, tidigare modeller saknar då bokstäver. tack!
Bifogar en del av repboken så du ser vad det skall sitta för fördelare i motorn
Sid 124E http://vwfiv.se/Repbok/11-Elsystemet.pdf
/// M
Kanon tack!
Ingen synlig VW stämpel i närheten får mig att undra om det inte är utbytes på något sätt.
Sedan saknas det en blockmutter men om du är kvick kan du rädda brickan..
Sedan saknas det en blockmutter men om du är kvick kan du rädda brickan..
Jag såg det när jag laddade upp bilden! har fått dit en ny mutter och bricka nu 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Hjälp med identifiering av motor.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.