sista racet för oss i år,det är 6st vw föranmälda just nu 
Vilka har för avsikt att dyka upp?
Vilka kör och vilka tittar?
Har några övernattningsplaner?
Vädret ser ju inte ut att bli helt tokigt ut heller...
För egen del tänkte jag dyka upp på lördagen med grabben för lite inspirationsboost inför vinters mörker.
Får se om det blir luft- eller vattenkylt.
Jag, Patte och Mange Wärn åker 4To6
Kalle Rabben och Micke med den blå notchen åker Test and tune.
Vi åker dit ikväll redan så man får upp tältet och kan besiktiga i lugn och ro.
//Johan
Då är ni verkligen ute i god tid, för enligt överskrifter är ni en månad tidiga. 
För de som söker rum att övernatta i kan jag rekomendera Stenkvista Vandrarhem.
Hyfsad helg, bra väder och fäste. Railen åkte personbästa, minns tyvärr inte exakt siffra men en superlåg elva var det iallafall. Själv åkte jag 1.29 i 60 foten och 9.15 på 402 med avgasläckage. Kändes bra. Hade problem att få i växlarna efter att växellänkaget skruvat upp sig i Tierp. Tyvärr tyckte 1:an cylinder att det var dags att spricka så det blev ingen åkning i söndags. Skulle ha mött Johnnys gröna Ascona i första elimineringen som åkt runt 8.20 hela helgen. Han vann förövrigt hela tävlingen i 4to6. Patte åkte 9.60 på sladd.
Kalle Rabben från Norge hade den enorma oturen att få ett stenskott från en burnande bil i förardörrsrutan så att den splittrades. Oddsen för den?
Nu är det bara att plocka ner bilen och förbättra inför nästa år 
Aha det var anledningen till att den tappade trycket.
Ali G
8 2011-09-19 15:39:02 Senaste redigerad av Notchback Racing (2011-09-19 15:39:26)
Det och den provisoriska lagningen av avgaspackningen gav upp. Latmasken i mig hade inte bytt den. Det tog 5 minuter på lördagskvällen...
Tyvärr tyckte 1:an cylinder att det var dags att spricka så det blev ingen åkning i söndags.
Jaha, du hade sådana därna "vanliga" 94:or var det va?