1

Hej! Jag är relativt nyinflyttad och söker med ljus och lykta efter en lokal VW klubb, vet någon här om det finns eller har funnits någon i Örebro-området?

Skulle det finnas ett intresse att starta upp något? Jag har redan lokal (typ jordkällare, 30min från stan) där jag håller på med min -59 soltakare men det hade varit väldigt trevligt att undersöka möjlighet att hyra en större gemensam lokal. Skriv direkt i tråden eller skicka mig ett PM.

2

Åhoj.

Har du hittat något?! Jag bor i Örebro men skruvar mest utanför Arboga där jag har min -75 latebay.
Letar nu efter nån bra bubbla att greja lite med i garaget i vinter ICQ/ab

3

pröva, Örebro vw airmeet!!  ICQ/af

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

4

Jag hittade några på facebook som heter "VW'e Got Bugs ! Närke". Många trevliga människor som verkar träffas regelbundet, dock ingen lokal som jag letade efter, så får hänga med dessa när jag har något åkbart!

5

Tjena! Var har du lokalen? Du skriver 30 min från stan... Och då hoppas jag att det är i Karlskoga. Här finns åtminstone 2 VW tokar som söker lokal att dela med andra

412 ls variant -74 ( min 1:a bil, borta sen länge...)
1302s -71
Typ 2 -74
412 le variant -73
Typ 3 variant -64
412 pickup -73

6

Tyvärr inte Karlskoga, mer åt Vretstorphållet! kan Karlskogingarna tänka sig en lokal närmare Örebro?