1

Tjena.
Är påjakt efter en dragkrok till min dubbelhytt -75.
Har du en liggandes eller vet någon som har så tveka inte att PM:a eller slå en signal 0768833492.
Mvh Albin, Vetlanda.!

Bättre Ha Å inte behöva, än Å behöva Å inte Ha...!!

2

Eftersom de alltid blir prat om vilka som passar vad så kan jag underlätta med att
de skall vara en krok som bultas underifrån upp i balkarna inte från sidan.   ICQ/af

Så ser vi fram emot å se vad du kommer släpande på till nästa träff.....

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

3

Ja precis..!!! En sån krok m fäste ska det vara, tack Edström..!!! Japp, jag har en grej på G, får besked ikväll förhoppningsvis ICQ/ag

4

Sätter en pizza på en färgmatchad husvagn.... till henne  ICQ/ad

5

Haha.. De var som katten.., du tog mig på orden Edström.. ICQ/ae  då var de inte så hemligt längre, nehepp.......;)

6

Är det verkligen ingen som har en dragkrok på garagehyllan hemma..!! ICQ/ab

7

Jag har en från en 75:a. Lite ytrost där man fäster kofångaren men inget allvarligt. Den får du billigt om du vill! Förslagsvis mot några goda öl, man blir törstig när det är så varmt...

Pickup EH -76
1303 cab -78

8

Asså du gjorde ju min kväll.!!! Jag tar den lätt.!!! Å öl ska du få så mkt du vill.!!! ICQ/ag frågan är hur ja ska hämta den om du bor i Partille men det får jag lösa..!  den ska väl passa om den suttit på en 75:a, om den skruvas upp underifrån på ramen..!?

9

Elgrabben skrev:

Haha.. De var som katten.., du tog mig på orden Edström.. ICQ/ae  då var de inte så hemligt längre, nehepp.......;)

Bjuder du på pizzan nu då eller hur blev de   Default/lol

Kan flika om att du kan regga utan typskylt (egentillverkat)
& får då 1500kg.
Och som dom så vid reggningen sist.
- Å springer du senn en typskylt kan du komma in igen så skriver vi 1800.... ICQ/ad

10

Du får väl ta en tur till Göteborg i sommar! Annars ska jag till Astrid lindgrens värld i början av Juli, så då kan jag ju ta med den till Småland i alla fall. Jag har en svåger som är från Ekenässjön också, han ska säkert dit nån gång i sommar. Det finns bara möjligheter.

Och ja, det är modellen man skruvar upp i ramen underifrån. Tre bultar på varje sida tror jag. Typskylten kan jag nog ordna. (Den sitter på mitt drag på pickupen nu, men jag kan nog klara mig utan den efter besiktningen på torsdag)

Pickup EH -76
1303 cab -78

11

Edström skrev:
Elgrabben skrev:

Bjuder du på pizzan nu då eller hur blev de   Default/lol

Kan flika om att du kan regga utan typskylt (egentillverkat)
& får då 1500kg.
Och som dom så vid reggningen sist.
- Å springer du senn en typskylt kan du komma in igen så skriver vi 1800.... ICQ/ad

Haha., ja du ska få en fet pizza., de e du värd efter alla vw träffar hemma hos er å annat hålligång..:) har redan kollat online pizza men de körde i te ut till er adress...antingen flyttar ni på er lite eller så kommer jag å VWanne med husvagn å bjuder på pizza i trädgården hos er..:)

12

Bayerleiner skrev:

Du får väl ta en tur till Göteborg i sommar! Annars ska jag till Astrid lindgrens värld i början av Juli, så då kan jag ju ta med den till Småland i alla fall. Jag har en svåger som är från Ekenässjön också, han ska säkert dit nån gång i sommar. Det finns bara möjligheter.

Och ja, det är modellen man skruvar upp i ramen underifrån. Tre bultar på varje sida tror jag. Typskylten kan jag nog ordna. (Den sitter på mitt drag på pickupen nu, men jag kan nog klara mig utan den efter besiktningen på torsdag)

Ja de finns bara möjligheter..!!! En möjlighet är att ja kommer förbi nästa söndag 12/6, de hade passat super för min del..! Då har jag med en liten gottepåse i flytande form ICQ/ag
Då hinner du besikta å greja nu i veckan;) de låter som den ska passa iaf så de blir nog hur bra som helst dehär...;)

13

Det funkar fint för mig!

Pickup EH -76
1303 cab -78