1

Det går tungt att veva rutorna upp och ner på bubblan. Nån som provat att smörja i listerna så att dom glider lättare? Med vad?

Martin A

2

fel forum

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

3

Kan nån va så snäll och tala om i vilken del jag skulle lagt frågan?!

Martin A

4

Nu vet vi inte vilken årsmodell det handlar om, men min erfarenhet är att om rutorna är svåra att veva upp eller ned beror de oftast på att kanallisterna svällt och gör att rutan fastnar. Enda lösningen på det är att skaffa nya lister.

5

Martin A skrev:

Kan nån va så snäll och tala om i vilken del jag skulle lagt frågan?!

Martin A

Tror grundtanken för denna del av forumet är att visa folk hur man kan göra saker. Ställer man en fråga i en how to sektion så har man gjort nåt fel. Eller så har jag fel :-)

Delägare till Bubben - a work in motion, eller något föreställande en calwannabe med 1500 motor

6 Senaste redigerad av Martin A (2016-05-09 19:43:36)

Det är en -67:a det gäller.
Jag får be så hemskt mycket om ursäkt att jag valde fel avdelning för mitt inlägg. Tyckte inte jag hittade nån avdelning som passade bra. Hoppas nån som kan är så snäll och flyttar tråden så inte fler tar illa upp.

Martin A

7

Martin A skrev:

Det är en -67:a det gäller.
Jag får be så hemskt mycket om ursäkt att jag valde fel avdelning för mitt inlägg. Tyckte inte jag hittade nån avdelning som passade bra. Hoppas nån som kan är så snäll och flyttar tråden så inte fler tar illa upp.

Martin A

Tog inte illa upp på något sätt men kollar du tråden som ligger längst upp i denna sektion så poängterar den ganska tydligt att sektionen är för How to's och guider och inte frågor :-)

Delägare till Bubben - a work in motion, eller något föreställande en calwannabe med 1500 motor