Det hade varit intressant att se däcket på andra sidan som referens.
Sneslitningen beror mest på felaktig camber, du behöver mer positiv lutning på hjulet men visst kan en felaktig plogning bidra till resultatet, mer toe-in behövs i sådana fall.
Som det nämnts tidigare i tråden så har du definitivt fel arbetstemperatur på däcken även om framvagnen är rätt ställd, vilket gör att dom snabbt förslits. Tycker egentligen däcket inte är så väldigt sneslitet men det är svårt att avgöra på bild.
Ta en diskussion med däckhandlaren så har du löst problemet, tror det även finns spec på nätet om vilka däck med hårdare gummiblandning som passar bättre för din Nürburgringkörning
En länk med en del kunskap om orsak och verkan..
http://www.elephantracing.com/techtopic/tiretemp.htm
Kontrollera spindelleder, framhjulslager och att alla styrleder är okej innan du kostar på en framhjulsinställning.
One humans junk is another's Vwomens or mans treasure..
Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron..