Skärmkant bak 63-71 split o bay . Pris 250:-/st . Finns i Helsingborg.
1 2016-04-06 19:54:00 Senaste redigerad av HBM (2017-07-12 22:05:50)
Intresserad, men har du mer ? 
NYTT PRIS . 250:-/st
Skärmkant splitbuss o bay 63-71. Pris 250:-/st
Skulle nog säga 63-70..71 har stora hjulhus.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Frakt kostnad?
Köper om du inte redan sålt dem.
//Anders
Skulle nog säga 63-70..71 har stora hjulhus..
-72 kom väl stora hjulhusen?
Jag är hyffsat säker på att early bay(alla) har längre(ca 8 cm om jag minns rätt) än splitt.
Nån som har en sen split och en early bay hemma att mäta på?
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Sen split och tidig bay ser lika ut, dock har spliten en delning mitt i bakre delen av hjulhuset.
-71 har det större hjulhuset som late bay har, har inte tänkt på det tidigare, så Pompejus har rätt där.
Jo..kände mig rätt säker då jag har en -71 och har de stora hjulhusen.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Mogge du som har både split och bay hemma på gården, ut och mät längden på båda.
Jag kan ha fel, men det händer inte så ofta 
Ghia 57
Här kanske det blev missförstånd..det är inte längden jag åsyftade utan att skärmkanten "sväller utåt".. 
late,
in love,
and a little drunk..
14 2017-07-11 05:00:42 Senaste redigerad av lasslo (2017-07-11 06:35:50)
Nej, inte alls. Stora och lilla skärmkanten har jag koll på. Jag vill bara tro att längden skiljer på split och bay oxå.
Hoppas allt detta svamel hjälper HBM att få sålt kanten, den håller sig uppe i topp på sidan iaf 
Ghia 57
Precis.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Nej, inte alls. Stora och lilla skärmkanten har jag koll på. Jag vill bara tro att längden skiljer på split och bay oxå.
Hoppas allt detta svamel hjälper HBM att få sålt kanten, den håller sig uppe i topp på sidan iaf
Sen split och tidig bay ser lika ut, dock har spliten en delning mitt i bakre delen av hjulhuset.
-71 har det större hjulhuset som late bay har, har inte tänkt på det tidigare, så Pompejus har rätt där.
Hej . Tack för alla utredningar av skärmkanter
Har jämfört med klockerholms skärmkant och då säger vi 64-70 för att inte vilseleda någon. På split får man justera längden bakåt. Ha gott alla.Mvh Mats
Hej . Tack för alla utredningar av skärmkanter
Har jämfört med klockerholms skärmkant och då säger vi 64-70 för att inte vilseleda någon. På split får man justera längden bakåt. Ha gott alla.Mvh Mats
68-70
och Anders vill ju köpa, så det är väl klart 
Själva totallängdskillnaden på fordonet, ungefär 10 cm, ligger EFTER bakre hjulhus vill jag minnas. Själva skärmkanten är densamme för båda generationerna. Dock stämmer det att 71an fick den nyare modellen.
Hoppas skärmarna kommer någon till nytta, helt ok pris måste jag säga. 
lasslo skrev:Nej, inte alls. Stora och lilla skärmkanten har jag koll på. Jag vill bara tro att längden skiljer på split och bay oxå.
Själva totallängdskillnaden på fordonet, ungefär 10 cm, ligger EFTER bakre hjulhus vill jag minnas. Själva skärmkanten är densamme för båda generationerna. Dock stämmer det att 71an fick den nyare modellen.
Hoppas skärmarna kommer någon till nytta, helt ok pris måste jag säga.
Skärmkanten verkar lika stor, men spliten har en skarv så en del av hjulhuset sitter i sidplåten och en liten del av hjulhuset sitter i bakhörnet.
SÅLDA till Anders
SÅLDA