1 Senaste redigerad av mettis (2016-04-05 21:47:17)

http://i.imgur.com/NLi2Ajy.jpg

2

-83 tror jag, Teknikens Värld.

3

år 1980 , tidning ingen aning.

4

Håller med ovanstående, det är nog 80-talet det handlar om. Drar till med årtal 1984 men tidning känns svårare. Min spontana känsla är att det är ICA-kuriren eller liknande, eller kanske bilaga till större dagstidning, men antagligen är det mer specifikt än så. Teknikens värld känns närmast till hands.

5

Tror på -81,Röster i Radio kanske.. ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

6

1979 eller 1981.

Många tidningar är ju redan sagda,  men brudar och teknik hittade man ju i Fib aktuellt.

VW 1303 S, 1975 (SÅLD, FANNS TYDLIGEN BARA 964 ST I SVERIGE).   VW KOMBI 221, 1966(SÅLD).   VW 1303 S, 1974 SKROTAD
VW KLEINBUS,1967
VW 1200 LIM 113, 1962 (PLATTAN ÄR EN 62:A OCH KAROSSEN ÄR EN 57:A)
VW 1500 LIM 113 OMBYGGD TILL BEACH BUGGY ( http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html )

7

-sorry - jag glömde detta....

Tidningen Bilsport, 1983.....

8

Rätt år iaf ICQ/ab Bilsport var lite otippat...

9

De där ca 40st "TV-pejlarna" på bilden undrar jag lite över -är det fejk, eller var det så många pejlare ?

Och funkade det verkligen !? När det ringde på min dörr räckte det att jag svarade; "nej, jag har ingen TV..." så var det inget mer med det.

10

Det var nog många som blev skraja och betalade när det kom en myndighet och frågade om man bröt mot lagen Default/hmm

Hur har det blivit nu förresten får man ha antenn eller tv, tjocktv, projektor, parabol, streama, lyssna på radio utan att betala tvavgiften Default/hmm

Har skrivit mig på en adress där det redan fans, så jag betalar dubbelt men jag tittar inte på tv ICQ/ae

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

11

Jag har tjock TV, DVD spelare med mottagare, MEN dessa kan inte ta emot digital signal... Alltså inte..

Undantaget var ju något år, men försvann i o m prejudikat, att man "hade dator och kunde titta på SVT play".. ;-)

Lägg avgiften i skatten istället tycker jag ?