Hej,
Efter mekande varannan helg sedan ett halvår tillbaka är detta projekt nästan avslutat (läs: inför besiktning, njutning inför sommaren). Projekttråd startas inom kort för den som är intresserad..!
Dock så är det lite smådelar som saknas, skulle någon sitta på något så hojta gärna till! Ber om ursäkt för mitt okunnande om namn för delarna nedan... kanske rolig läsning för någon som är mer inbiten..
Vad som saknas just nu:
Plastgallret till fronten
Plastdelen som fästes bakom gallret ovan som går att öppna med spjället, namn på detta..?
Schysst låda som får fungera som handskfack, finns de i plast eller metall..?
Pluggen till växellådan som sitter längst "fram" på lådan, med andra ord den som är längst bort från motorn. Verkar vara olika storlekar på denna och den plugg som sitter i botten?
Plast/krom kåpor för låset i dörrsidan, vet inte riktigt hur dessa kan eller ska se ut. Det jag söker är iaf kåpan som döljer kanterna från dörrsidorna och döljer insynen till plåten där dörröppning och låset sitter.
Mindre 12v kylskåp, gärna för ett 6x33cl burkar eller liknande. Ska byggas in i kupén så funktion går före utseende.
Uppsättning kromade navkapslar i hyfsat skick
Stänkskyddsmattor för bakdäcken
Skulle någon även råka sitta på ett takräcke för hela bilen, d.v.s. ca 370cm långt så är även detta av intresse. Annars svetsar jag ihop ett själv:)
Har 4st navkapslar som jag tror är till en bubbla, diametern på dem är nämligen mindre än de jag behöver. Skulle någon vilja köra byteshandel så går det alldeles utmärkt, annars åker de in i säljtråden!
mvh
Fredde