1 Senaste redigerad av whallis (2016-04-13 07:09:21)

Har en Audi A2 som pendlarbil för tillfället men skulle verkligen vilja ha en pickup eller DH. Bay eller t3 är av intresse.

Audin är en -05:a sista årsmodellen av denna lite udda bil. Aluminium-kaross så rost kommer aldrig vara nått problem. Snål 1.4l bensinare. Klimatanläggning, glasat soltak som fungerar bra. Stolsvärme fram, elhissar fram, avstängningsbar airbag, motorvärmare. 16000 mil. Precis nyskattad och besiktad u.a i december.
Nya hjullager fram. Fullservad.
Två stolar bak så 4 vuxna åker mycket bekvämt och det finns faktiskt helt ok med bagage. Stolarna bak går även att lyfta ur snabbt om man vill köra större grejer.

Är som sagt mest intresserad av byte mot en VW pick-up. Den måste vara körbar och hyfsat skick, obesiktad kan fungera bara det inte är för mycket fix för att få igenom den.. Mellanskillnad kan nog lösas åt båda håll om det skulle vara så.

Skicka gärna ett PM om du är intresserad så kan jag fixa lite bilder och mer info.

EDIT: Kan mycket väl tänka mig en Bubbla av senare modell. Obesiktad kan fungera bara det inte är för mycket jobb för att få igång.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

2

Uppdatera lite grann. Även trevlig bubbla kan vara av intresse...

3

Hade det varit en 1,2 tdi hade du kunnat fått bytt till en Tristar

4

https://www.blocket.se/ostergotland/Aud … 9.htm?ma=1

Väldigt trevlig bil som går bra men vi använder den lite för lite tyvärr. Vore ju roligt att byta mot nått VW-relaterat. Kan både ge och ta pengar emellan. Buss-projekt skulle vara roligt det med, väldigt gärna med höjbart tak. Rost är jag inte rädd för alls men det får gärna vara hyfsat komplett...