GB63VW62 skrev:luftgekühlt skrev:Är det bara fatboy du tänker på när du säger avgas? då tillkommer ormbo väl?
Om det är rätt tolkat så är vi uppe i 7 tusen för ormbo + fatboy från staterna.
PS: vilken grovlek ska man välja på rören för en otrimmad standard 1600 motor? hörde att för grova rör kan ha försämrande effekt.
Om det var mitt inlägg du undrade över så var det bara merged grenröret. Dämpare hade jag redan. Nu kände jag mig tydligen lite rik och ville fingra på grejorna i julhelgen så jag betalade lite extra för att få hem grejorna i tid
Nu kanske min fraktuträkning inte stämmer i tidigare inlägg men här är de två alternativ jag fick.
Shipping to Sweden by U.S. Postal Service options:
Express Mail 3-5 business days $136.00
Priority Mail 6-10 business days $110.00
OK, fint. Så vi pratar i runda slängar om ca 7500 sekiner för ormbo + fat boy (allt rostfritt) inklusive frakt + tull och moms på det hela.
Undrar då om inte det är lika bra att köpa från JPM i Helsingborg som kostar mer men är nära och bra, leverans 3 dagar.
Är det någon som kan uttala sig om hans kvalitét jämfört med A1 och annat importerat från staterna? lika? bättre? sämre?
Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.
1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer. Reggad som 1964 - │o\w/o│