Bäst att samla ihop alla projekt i en tråd då.. Varför 701? för att när vi Kumla och Hallsberg barnen hängde i Örebro så tog vi 701 bussen hem och började kalla oss 701 och vissa är fortfarande coola nog och säger 701 represent yo...eller nåt i den stilen..
Så varför inte kalla mekandet som händer i lilla hålan Kumla för 701?
Jag håller förnuvarande på med en 1302 som som får sig ett gott stuk, en tänkt bruks DH från 79 som köptes från en kille här på bv och efter sommaren blir det mek med en buss jag har införskaffat för att ge ett färgglatt utseende a la hippiestyle med massa hjärtan peacemärken och hit o dit, kryddat med lite arabisk konst på
Då jag tidigare har hållt på med ett projekt under namnet Subbla så har jag alla mina jävla pengar lagda där, med subaru motor, subarulåda bromsar o hela köret var det tänkt och allt finns för att montera och starta den.. Men intresset försvann sen förra året, har väntat med allting och trodde jag skulle finna orken men ser inte nöjet med det längre och tar hellre och bygger nåt för att glida omkring bara hellre än nåt busigt som jag inte kommer ha råd med att regga eller råd att köra på banan.. Visst borde jag tänkt på allt innan, och många har varnat mig men nu är jag där jag är
Så allting till Subaruprojektet kommer säljas för den som vill. Ej20g closed deck motor helt komplett, komplett och redo att monteras Subarugears låda, kompletta wrx bromsar för den som vill ge sig på att få dom på vw
Så till det jag håller på med nu.
Först ut min kära 1302. som hade elproblem till att börja med. Sedan eskalerade det rätt fort..Michael här har fälgarna till den numera och den sitter på riktiga fälgar enligt min smak 
Jag försökte byta den mot nåt körbart, och jag tackar gud att det inte blev av, för den är så otroligt fräsch att jag aldrig lär hitta en så solid bil i plåten som denna. Lacken är en annan 5a men plåten, omg!!
Hämta den med the beast, subaru driven syncro

Den hade renoverats, lackats nytt år 2002 eller något däromkring, sedan hade det tagit stopp av nån anledning och den fick stå pressenning över gräset som sedan några år hade förmultnat bort då jag inte hittade den när jag drog ur den..på gräs tänkte jag alla dessa åren när jag såg den genom förnstret när vi pluggade hos vännen, aldrig att jag ska ha den då den måste vara helt rutten under...men sen 3 år senare bestämde jag för att nääh jag kollar in den lite närmare ist för bara genom fönstret...
Här brukar jag få in fingrarna så kexigt det brukar vara på 1302 1303 ramhuvud, så solid den är där jag blev nästa tårögd
Innerskärmar, inga lösa svetsmuttrar här inte, blankt o fint

Så blev det nya fälgar från projektet jag hade liggandes, Ami approves

Det blev tight, så jag testade mina andra skärmar.
Dippade dom i svart lite snabb för helhetsintryck men tyckte formerna försvann i svart...så det blir en annan färg på bilen.
Nu funkar allting på den, behöver bara besikta den och lacka om den till sommaren, önskar jag hade haft råd med att lämna in det för lackering...får se om man får in pengar nu.
Det var 1302an de..
andra projektet är DHn som jag köpte från Malmö.
Bilden från annonsen..bilder på verkligheten kommer imorn, tyvärr var den ganska rostig som ägaren försökte förmedla men alltid nåt som döljer sig tyvärr..Trodde bara man skulle slippa massa rost för sånt pris nu är det som det är, den funkar bra iaf...
Och sist men inte minst, en late bay söt som fan, och perfekt att pensla massa färgglatt över
En fd televerkare även om det inte syns.