Jag ska byta hela innertröskeln och även sparklådan, jag skall ju kapa bort allt som ligger emot innertröskel: utriggare, tvärbalkarna etc, min rambalk är väldigt dålig baktill runt bakaxeln, är det lugnt att kapa bort riggarna samt tvärbalk/domkraftsfäste som håller emot innertröskeln, eller kan det finnas en risk att det rasar då, då det som sagt är väldigt dåligt vid bakaxeln, jag tänkte om tvärbalken är det som håller ihop det eller borde det vara lugnt? Mvh
Det smartaste är ju att börja med rambalkarna eftersom dom bär hela bilen. 
75:a Late bay Westfalia
Ok, det jag tänkte var att jag har grejer till tröskeln men inte fått tag på 2mm plåt, har 1,2 mm hemma men det e ju för tunnt för rambalken, men det går alltså inte byta ut tröskeln då rambalken är dålig? Den måste alltså fixas först? Hade tänkt att fixa tröskeln för att sedan fixa rambalken och sist fixa tvärbalkarna, är det fel ordning:)?
Jag hade inte gjort så men det går säkert, bara att prova.
75:a Late bay Westfalia
