Har en golf 1a som ja tänkte kolla av intresset på innan ja lägger den på blocket. Bilen i helhet e helt okej, Från början ett äldre par som hatt den i alla år förrens nått år sen då en "ungdom" fick tag på bilen, tur nog hann pojkspoling inte "förstöra" nått mer än fjädrarna. Dem kapades av, och bilen ligger bra på vägen.. Men lite studdsig för min smak, så ett par orginal fjädrar på bilen hade inte skadat. Har inte slat om te 20 tusen mil ännu.. Nått ja tycker e sjukt bra me bilen e att den e så pass gammal och inte en vibration i ratten, bilen går spikrakt om du släpper ratten.. Ja nån sportratt e eftermonterad också, men inget e förstört. Allt går att återställa med enkla medel..
Plus på bilen e att den går över ett år te på besiktningen om ja minns rätt, Inredningen e sjukt bra förutom att den lossnat lite bak på dörrsidorna (bara limma om dem) minus e att ett hjullager fram viner nått fan i 70-80 sen tystnar de rätt bra
Haft den som pendelbil te jobbet, 24 mil om dagen och den funkar KLOCKRENT !! trots 4 växlad, har kört i 110 då har man 3500 varv.. Pigg må jag säga för sina ynka 75hk
Kan smsa fler bilder, dra ett sms så ordna jag de.
Bespar min tid med skambud, om en pojkspoling kan begära 10-15 tusen för en likvärdig bil där dem slipat av lacken och kalla de patina (förstörd i mina ögon) och ett fult takräcke me en gammal ölback på taket.. Tänk då innan du lägger bud på denna bilen, kan säg direkt att bud under 10 tusen hamnar i papperskorgen, eller får du ett gott skratt tebaka. Inte i behov att sälja, varken pengabrist och bilen e betald.. Got the point ? Då e du välkommen och höra av dej.......
Jag nås på 0733-622450 seriösa ringer.
MvH: Daniel
Volvo Pv -53 Under uppbyggnad
A-Fords kupa -31 Daily driver
Ford Ranchwagon -55 Objekt
Ford Customline -55 Släden