1

Ja sommaren har vi nog lagt bakom oss och hösten gör sig påmind.
Innan bilarna hamnar i vinterdvala, eller skruvas ner i molekyler, så behöver dom få sträcka på däcken en sista sväng.

Vi i ACvolks välkomnar alla som vill och kan att mötas upp på bangården i Umeå, där kan vi sparka lite däck och växla några ord och ramsor. Vi glider sedan vidare mot hemligt ställe där kaffe och tilltugg kommer serveras, vi tar några fräcka kort för att sedan åka tillbaka mot stan och avrunda denna härliga sommar.

Skriv gärna i tråden om ni tänker dyka upp så ser vi till att ingen blir utan kaffe, eller saft.

NewfieldVW
1972 Bay buss

2

Jamen klart att jag kommer komma!! Hoppas bara jag hinner få swittern (ska köra mörker rally på gammlia 19.30 på kvällen) klar tills dess, må nog byta gasare å dylikt. Annars kommer jag med westyn istället! ICQ/ab

Vi ses!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

3

Jag och el frugo grande dyker upp, som det ser ut nu ICQ/ab

4

Trevligt!! ICQ/ab

Volkswagen kombi 237 (Soltak) -62
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"

Ac Volks.

5

För en vilsen student i Umeå, var är bangården måntro? ICQ/ad

//Wolvson   ---- Typ1 62:a ----

6 Senaste redigerad av 50 split (2015-09-11 20:26:03)

Om du som vilsen student skulle gissa, vad låter det som? (Google is your friend)
Gissar att det är parkeringen mitt emot Nordsjö ide' å dessign?

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

7

Jadu, Googlar man så kommer även nån bangård på Västerslätt upp, så det har jag allt gjort. Tänkte att det är bättre att fråga för att vara säker att man inte tar cykeln till fel ställe, men det kanske det inte är?

//Wolvson   ---- Typ1 62:a ----

8

Jag har ingen aning var det är heller. ICQ/ab Umebor, speakup!

9

Vid gamla USM. Jag tittar också förbi. Kaffe tackar man aldrig nej till  ICQ/ab

10

Bangården ligger vid gamla USM och precis som Danne sa så ligger färgbutiken på andra sidan vägen ICQ/ab

Ac Volks.

11

Typ vid resecentrum fast västerut.
Typ under gamla e4.

Tel 07noll357185ett

12

Trevlig träff idag! Bra fika också ICQ/ab

13

Verkligen trevligt! Skön VW sista! Go stämning med lekande barn runt omkring ICQ/ab Ska knåpa ihop en rulle som sammanfattar lite av träffen. Roligt att ni styrde upp!

14

Här kommer en liten sammanfattning från dagens bravader ICQ/ab

15

Tack igen, du visar att det funkar med musik, imponerande svepningar det är som en dans, vad har du för utrustning egentligen   ICQ/ag

För oss som spelat Tony Hawk är musiken bekant, till er andra bara njut..
Goldfinger Superman

One humans junk is another's vwomens or mans treasure.

Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.

16

Haha tackar ICQ/ab
Min sjuka utrustning är en kina selfiestick och sen filmade jag med en GoPro 3+.
Redigerar i Sony vegas.
Ang. Musiken så är du på helt rätt spår. Då man var skejtare i ung ålder så spelade man så klart Tony hawks pro skater ICQ/ab och THPS 2 hade det klart bästa soundtracket!

17

Kalasbra arr!! Synd vi inte blev så många, men, detta var ju första gången, och sent på säsongen så vissa kan ju hunnit ställa bort redan. Prima fika, å kaffe så de rent räckte till en krusetår! (Googla, ni som inte vet vad det är) åsså höjdarn av allt i min bok, VINDELNRÖKTFLÄSK!!! Asså, thats my dudes n' dudettes!!!
Kalasbra dag! Synd bara att swittern inte hann bli klar...

Tel 07noll357185ett

18

Riktigt trevligt blev det! Supertack allihopa som ville hänga med!

Riktigt kul att du ville komma upp Kroffe och tack för en härlig film! ICQ/ab

Ac Volks.