endast 5200mil sen -90
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Lite bilder på min gipsy
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
endast 5200mil sen -90
riktig cool sånna där ! 
vad är det för motor i den wb112a eller disel?
Grattis till en riktigt fin Gipsy..vi var också på jakt efter en gipsy men valet föll på en 1977 Westfalia som köptes av Surfinsafari (Lasse Mix).
Jättenöjd o älskar camping bussen. Men Karmann gipsyn är ju mer praktisk, så än en gång grattis till snygg buss.
Finns mycket info på www.karmann-coachbuilts.com
Lycka till
MVH
Andreas
Grattis! Jag jobbade på husvagnsfirma 87-90 och minns fortfarande vilken kvalitet det var jämfört med de vanliga rackliga husvagnarna. Svindlande dyra var de också.
Nice! 
Härligt. När får man se en slammad gipsy med kortad framvagn tro?
Blev lite sugen nästan
Hej,
Otroligt fin!!
Det var väl endast 90a 2wd modeller som har skärmbreddare fram!
Erwin
När den uppdaterade Gipsyn kom 1989 så kom även den svarta plasten i nederkant och på skärmkanterna.
Erwin? Min kompis Erwin från Holland? 
Nu har man varit ute med busen några gånger
och så här går det när man inte är van
kört fast

sista bilderna för i år
vinterförvarad nu
Den är verkligen i fint skick! Min Gipsy är också på väg upp på en loge för vinterförvaring. 
Vilken underbart trevlig vagn! Efter att fått njuta av komforten i Thomas dito efter en vårmönstring på Gärdet förstår jag verkligen varför man vill ha en sån!
Den väcker verkligen habegär!! Har bara sett en sådan IRL och det var på SCC i år. Hur ovanliga är de?
Den väcker verkligen habegär!! Har bara sett en sådan IRL och det var på SCC i år. Hur ovanliga är de?
Det byggdes cirka 750 st Gipsy T3:or och en billigare variant Cheetah T3:or byggdes i 113 exemplar.
En hemsida för Karmann Coachbuilts har koll på 179 Gipsys och 33 Cheetahs över hela världen. 
Nr 541! 
Tjena! Den är möjligtvis inte till salu?
Nej
Tror inte det
Korkad fråga säkert men ändå jag måste få veta.
meckar du motorn innifrån för jag ser ingen lucka där bak på gipsyn. riktigt snygg gipsy ska tilläggas, har lite spaning efter en likadan men dom är riktigt svåra att hitta 
Det finns en liten lucka bakom regskylten för koll av vatten och olja
vid större meck så får den bakersta soffgrupen plockas bort
finns en lucka i golvet
fasen va bra då kan jag släppa det.

Undanställd till våren
Och sista bild på den
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Lite bilder på min gipsy
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.