1

Nu är det dags för lite sensommar/höstkäk hos mig och frugan, lördagen den 5 september vid 14.00 står soppan färdig att serveras!
Kom med din folka eller brinnande intresse till oss i Hogland, Ilsbo så kan vi snacka skit en sväng.
Om du/ni tänker komma, skriv gärna hur många ni är så vi kan planera käket lite bättre.
Välkomna!  ICQ/af

Typ 2 -66 fd.militärambulans"höghuset", Typ 2 -71, Golf -88 rallybil,  Golf syncro -86, VW sandloppa m.fl.

2

Jäla tur att de är min sista lediga helg på några veckor! Så jag dyker givetvis upp!

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

3

ja kömmer:)

4 Senaste redigerad av Turbomike (2015-08-23 11:21:21)

Underbart, då blir vi minst 4!  Default/lol

Typ 2 -66 fd.militärambulans"höghuset", Typ 2 -71, Golf -88 rallybil,  Golf syncro -86, VW sandloppa m.fl.

5

Åja, så lätt kommer ni inte undan. Jag dyker alldeles säkert åxå upp,!

You´ll never know...

6

Obs! Det blir middag 16.00 istället, verkar som det är dragracing på Hudiks flygfält på dagen!

7

Hmm  Kålsoppa gott lika, men hur fintar man bort sockerkladdet på marknan?

8

Kålsoppa vinner alla gånger men vem har sagt att det inte hinns med båda........  ICQ/ae

9

Jag kommer förbi en sväng!

10

Uhum, å tänker man cash flow optimerat bör ju folkmassan ändå undvikas. Kommer!

11

Rätt tänkt!
Varken mat eller parkering kostar nåt, vägen hit är som en berg o dalbana och dessutom kommer en massa trevliga men udda typer som inte har svarat här.....  Default/lol

12 Senaste redigerad av Urban T (2015-09-04 07:50:41)

För att jag varken är trevlig eller udda, så är det väl bäst att svara här att vi kommer förmodligen en sväng om allt går som planerat  Default/lol
Dock så behöver ni inte räkna med oss på Kålsoppan  ICQ/ab

Hur är det i helgen? Är E4 omdragen genom Ilsbo och Bergsjö?

Typ 3 Variant -65

13

Jodå, definitivt det förstnämda och vi hoppas att ni dyker upp!  ICQ/ad
Vi skickade ut inbjudan även på föjsbooken för dom som har för lite att göra och sms för dom som kanske inte är inne på forumen.  Default/lol

Helt plötsligt ska hela Sverige förbi Ilsbo så JA, än så länge får vi all trafik, vet inte hur länge det ska pågå.

14

Vaffn  åka 30mil för att uppleva vardagen i bushen   är det nåt nytt slags glesbygdsstöd ?

15

Tomgång ä trist skrev:

Vaffn  åka 30mil för att uppleva vardagen i bushen   är det nåt nytt slags glesbygdsstöd ?

Default/lol  Default/lol
Lovar att så fort du lämnar Bergsjövägen in mot Micke och Anneli i Hogland så känner du dig som i Banjoland.  Default/lol

Typ 3 Variant -65

16

Tack för soppan och insikten av vad stora utrymmen kan få för trevliga konsekvenser

17

Kul att så många dök upp trots annat roligt som händer samtidigt!  ICQ/ag
Kan väl säga som försvar om stora utrymmen att den som har mest grejer när han dör vinner, går sakta men säkert mot vinst...........  Default/lol

18

Mike, jag måste hälsa på dig . . .  ICQ/af

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "