Hej, vi är ett par st från VW-Maffian som åker upp (som vanligt)....
Tänkte bara fråga om kostnad att sälja ? Jag tänkte ev bara ta med ett par saker....
MVWH Mettis i Norrköping
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Norrtälje VW-Marknad
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej, vi är ett par st från VW-Maffian som åker upp (som vanligt)....
Tänkte bara fråga om kostnad att sälja ? Jag tänkte ev bara ta med ett par saker....
MVWH Mettis i Norrköping
Det står ingen tid? och är det verkligen på en onsdag??
Det står ingen tid? och är det verkligen på en onsdag??
26/9 är på en lördag, däremot så är 26/8 på en onsdag du ligger nog en månad fel i din kalender...
/foppa
Då bokar vi den 26/9!
jaha
opps
tid då?
Nån som vet vart i Norrtälje det är? Har för mig att det byggs i hamnen och dom skulle bli tvungna att flytta marknaden
Socitetsparken, tvärs över ån
Hej hej alla, jag är ansvarig för markanden, vi har blivit lovade att få vara i parken mitt i mot hamnen som vi varit alla år tidigare. 10-15 som vanligt är tiderna.
Mer info kommer snart.
Hej hej alla, jag är ansvarig för markanden, vi har blivit lovade att få vara i parken mitt i mot hamnen som vi varit alla år tidigare. 10-15 som vanligt är tiderna.
Mer info kommer snart.
Hej "Raggarn" - vi ser fram emot att åka upp !
Är alltid många trevliga bilar och säljare, men senaste åren har vi campat (i Buss) från fredagskvällen - vi har ju 25 mil att köra....
Gärna lite info om detta är OK, samt som jag frågade om avgift för säljare ? (Jag har tidigare bara köpt !-) -Länk?
MVWH Mettis i Norrköping
Kan säga som tidigare ansvarig för marknaden att det inte kommer att vara Oki att campa i Societetsparken före marknaden. Dessutom är tyvärr hela hamnen avstängd för allt. De håller på att renovera kajkanten och ska det byggas bostäder och annat i hamnområdet.
vw raggarn skrev:Hej hej alla, jag är ansvarig för markanden, vi har blivit lovade att få vara i parken mitt i mot hamnen som vi varit alla år tidigare. 10-15 som vanligt är tiderna.
Mer info kommer snart.
Hej "Raggarn" - vi ser fram emot att åka upp !
Är alltid många trevliga bilar och säljare, men senaste åren har vi campat (i Buss) från fredagskvällen - vi har ju 25 mil att köra....
Gärna lite info om detta är OK, samt som jag frågade om avgift för säljare ? (Jag har tidigare bara köpt !-) -Länk?MVWH Mettis i Norrköping
Som perra säger håller dom på att bygger och i parken får man inte campa. Själv bor jag två mil norr om Norrtälje och självklart kan vi lösa så ni får ställa bussen nån stans. 20kr för utställare och 150kr för säljare.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Norrtälje VW-Marknad
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.