1

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21140368.ab

"Efter flera timmars vansinneskörning fick Gotlandspolisen äntligen stopp på den röda Ferrarin och grep föraren.

En ung kvinna, som flög över motorhuven, hade änglavakt.

En annan skadades svårt när sportbilen krockade med en folkvagn."

Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer.  Reggad som 1964 - │o\w/o│

2

Nu ser ja att det är bilder på fejjan (BV) en bay, faan vad tråkigt

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater

Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer.  Reggad som 1964 - │o\w/o│

3

Ska man bli påkörd I VW Buss så är det ju bakifrån som är bäst.
Hoppas det går bra för alla.

"ljushuvud"

4

ICQ/ac

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

5

Fyyy fan! Om någon här på forumet känner bussägaren i fråga så hälsa att jag vet hur det känns! Hoppas det går bra med personerna i bussen och att gärningsmannen får ett rättmätigt straff! En fin westfalia ska repareras, stå på er i försäkrings/rättsprocessen!

Jag är så trött på fortkörare i trafiken, jag förstår inte varför alla ska ha så bråttom jämt. Tänk om alla körde folkabuss, vad harmonisk trafiken skulle bli! Inte massa kraftiga inbromsningar, släpdragningar i 120 km/h och vansinnesomkörningar.

Men en sak kan nog många av oss ta på oss på samvetet, det är lätt hänt att vara mindre nogräknad med bältet i en gammal folka, men här har vi ett tydligt exempel på hur viktigt det är även om bussen i sig inte är vidare säker.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't