1

Har nu lyckats samla på mig 2 st gassvetsar av äldre modell båda har friköpta flaskor på 5kg vardera.

En förvaras i väska och en har vagn båda är kompletta med manometer klockor och slangpaket.

Pris kom med förslag står bara ivägen med vet att dom går från 1000kr och mer beroende på skick

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

2

Och var i sverige finns dom?

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

3

ICQ/ae
Är intresserad av den i väska, bilder?

Döda flugor svävar i vår rök
Faran lurar bakom nästa krök

4

Är de flaskorna fortfarande möjliga att fylla? finns några av gamla modeller som inte går att fylla.
Är intresserad av den med vagn.

5

Michaelth: Dom finns i Västerås båda 2

Scrooge: kan ordnas ge mig din mail eller mobil nummer så skickar jag över bilder

Abdullah: vad jag vet ska de fortfarande gå att fylla flaskorna, inte så insatt men vet kompisar som haft liknande tuber och deras har gått att fylla du är välkommen att titta på den om du vill

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

6

Det är inget chip på de små flaskorna än vad jag vet. Men de håller på att byta ut de mot en ny modell, tydligen. Jag var och fyllde min och då hade de bytt till flaskor med inbyggd manometer. De byter in den gamla utan extra kostnad, heter det. Men priset på fyllningen av den nya flaskan var närmare 700:-, förra gången var det något på 500:-. Utan kostnad- knappast.

7 Senaste redigerad av Mogge (2015-07-09 10:36:48)

Hmmm, jag har en full flarra men nytt gränssnitt, men jag måsta fixa ny manometer....
Det är samma gränssnitt som de stora tuberna.
Men om jag nu köper en nu manometer som passar till min tub, gör jag det i onödan då om 5literstuberna numer har inbyggd manometer?

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

8

mr.notchback: utan kostnad har jag aldrig nämt något om att fylla en flaska enligt mig är självklart att de kostar de gör de vilken gas man än ska fylla.

9 Senaste redigerad av mr.notchback (2015-07-10 18:57:44)

mathsson skrev:

mr.notchback: utan kostnad har jag aldrig nämt något om att fylla en flaska enligt mig är självklart att de kostar de gör de vilken gas man än ska fylla.

Jag syftade på vad killen sa till mig när jag var och fyllde min flaska. Han sa att det kostar inte något extra med en inbyggd manometer. Det skilde nästan 200.- från förra gången, så visst tar de betalt för den sk. manometern på flaskan. ICQ/an

10

Okej ber om ursäkt missförstånd ifrån mig

11

Gassvetsen i låda är såld kom och köp den andra på vagn!