1

Finns i butik att köpa nu, medföljer tidningen.

1 timme med VW reklam från 50-talet och frammåt.

HELT ENKELT UNDERBAR  ICQ/ag

Härliga bilar.

KÖP & NJUT

Medlem i Halmstad Luftkühlers

2

Då måste jag köpa

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

3

Filmen om hur en Jetta MK1 byggs var väl skönast. Deutsche Industri Norm när den är som bäst!

4

Riktigt bra DVD. Dock mår man nästan illa av de sura filmerna när de ska till rymden med en VW...så dåliga de är.  ICQ/ag  Default/yikes  Default/yikes

Motala

KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)

5

Köpte min för 5 minuter sen. Det blir nog att sätta sig framför tv:n med en påse ostbågar ikväll ICQ/ab

6

Ivars skrev:

Köpte min för 5 minuter sen. Det blir nog att sätta sig framför tv:n med en påse ostbågar ikväll ICQ/ab

Bra Ivars...! jag tänkte är det fredag så är det och köpte mig en tidning jag me ICQ/ag

Det blir myskväll med film ikväll  Default/lol  ( som min flickvän brukar säga ) nu blir det på riktigt..

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

7

Härligt Opec. Hade själv filmvisning med tjejen häromkvällen, men efter 30 min så tröttnade hon  Default/yikes

Men men , får väl försöka få ner henne i VW träsket på ngt annat sätt.

Trevlig filmkväll.

Medlem i Halmstad Luftkühlers

8

Vilken myskväll det blev. Filmen rekommenderas till ALLA ICQ/ag

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

9

Helskön film, men 50 talet var nog bäst ändå  ICQ/ab

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue