jag har i år tidig semester o måste hitta på nått nytt o då visade det sig att det är ju höljes den 3-5 juli så det blir till att för första gången styra bay bussen åt det hållet
+ att med lite tur kan jag få 2st vip biljetter genom jobbet VW sponsrar, några andra som tänker göra det samma? o ni som varit har ni några tips
team eklund skall premiär visa sin nya new beetel rally cross bil herbi
Jag och frugan var där förra året, även då med VIP-biljett genom jobbet!
Detta var bland det häftigaste jag sett, tävlingen var fartfylld, arrangemanget var grymt (speciellt VW's VIP-tält), bilarna var grymma etc... Det enda som var negativt var den extremt lilla/smala väg som ledde till banan, pratade dock med Zandra från KMS-motorsport i veckan, som berättade att dom gjort en ny (?) väg till i år för att underlätta för trafiken. Det andra som åtminstone jag tyckte var negativt, var det enorma svineriet som pågick under tävlingen! Är verkligen glad att jag var på "rätt" sida av banan, vid VIP-avdelningen, där det var betydligt mer städat!
Rekommenderar som sagt denna tävling starkt!
Vart i Sthlm jobbar du förresten?
Mvh
Jag åker dit som vanligt, 8:e året på raken! Vägen dit är ju asfalterad och så pass bred att lastbilar kan mötas så den är inte så mycket att klaga på tycker jag. Har också VW VIP.