1

Hej!

Jag har en massa typ 3 skärmar, en huv, en baklucka och en höger dörr dom ligger och tar plats. Från en variant.

Skicket kunde varit bättre men det går fortfarande att använda. Luckan, huven och dörren är det inga rosthål i vad jag kommer ihåg utan mest ytrost. Kromlisten på den högra bakskärmen är borta nu då jag behövde den själv. Likadant med de bakre reflexerna.

Skärmarna kan man få för säg 300:- för båda?
Huven 400:-
Dörren 300:-
Bakluckan 350:-

http://1.bp.blogspot.com/-XISYFefqIqo/Tiitpm9r6PI/AAAAAAAAAC4/iB5ll1Q5KBM/s1600/DSC01820.JPG

Har även ett par framskärmar till långnos typ 3 (höger och vänster) Rost på de vanliga ställena, men de är bättre än inget om man inte har några skärmar. Kromlister sitter även kvar på dem.
Hade väl tänkt 200:- styck för dem.

http://1.bp.blogspot.com/-amcLqcVIJaA/TkBgqWzNdxI/AAAAAAAAADA/fQT4esTOZbg/s1600/IMG_20110717_222828.jpg

Om du tycker priserna suger så ge ett bud!

Skriv i tråden eller skicka ett meddelande så ska jag försöka svara!

2

Du har inga regpapper kvar från varianten?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Nej, det har jag inte.

4

Om någon missat första gången.

5

Långnos-skärmarna kvar?

6

Ja, allt finns kvar. Kom och handla! ICQ/ab

7

Tjena! Säljer du krom handtaget på huven? Är även intresserad av bakluckan hur är skicket? den ser lite rostig ut, sitter alla vw märkena kvar på den i dagsläget? Frågan är vad frakten kan bli på en sån till Mariestad.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

8

Calle skrev:

Kan du kolla frakt till Nyköping?
Inte så långt till dig men jag vet inte när jag får möjlighet att åka åt det hållet.
Höger skärm  som är aktuellt

9

Torpa skrev:

Tjena! Säljer du krom handtaget på huven? Är även intresserad av bakluckan hur är skicket? den ser lite rostig ut, sitter alla vw märkena kvar på den i dagsläget? Frågan är vad frakten kan bli på en sån till Mariestad.

Hej!

Hm, helst hela huven, annars blir jag väl aldrig av med den. ICQ/ae

Bakluckan ska vara fin vad jag minns, bara ytrost och alla märken sitter kvar. Skulle kunna skicka fler bilder om du vill? Mail?
Det har jag ingen aning, får kolla.

10

exzero skrev:
Calle skrev:

Inte så långt till dig men jag vet inte när jag får möjlighet att åka åt det hållet.

Vilken högra skärm? Fram eller bak?

11

Calle skrev:
exzero skrev:
Calle skrev:

Vilken högra skärm? Fram eller bak?

Fram!  ICQ/af

12

Calle skrev:
Torpa skrev:

Hej!

Hm, helst hela huven, annars blir jag väl aldrig av med den. ICQ/ae

Bakluckan ska vara fin vad jag minns, bara ytrost och alla märken sitter kvar. Skulle kunna skicka fler bilder om du vill? Mail?
Det har jag ingen aning, får kolla.

Du får gärna skicka bilder, mailen finns på min profil nu.
Om du vill får du gärna skriva din adress så ska ja kolla lite fraktalternativ, risken finns väl att det kan bli väldigt dyrt med fraktbolag och jag har inte några andra ärenden åt ditt håll nu vad jag vet.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

13

Hunnit kolla frakt?

14

Hej!

Nej tyvärr har jag inte det och kommer antagligen inte kunna skicka förrens i slutet av december.
Så om ni vill ha nåt så finns dem att hämta i Mjölby då de ligger hemma hos mina föräldrar.

Anledning av detta är att jag flyttat till Köln över hösten.
Bis dann!