Vilken av bilarna är din egen? 
Vilken av bilarna är din egen?
Ingen av dem, faktiskt.
Jag läste ett inlägg här som i princip handlade om någon forumdeltagare som lyckades få med sin egen bil på varenda bild, så jag tänkte att sån är inte jag... Så min bil är inte med på denna bilden iallafall, ledsen om jag gör dig besviken.
Hmm det innebär att du har fler bilder att posta 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Så nu är det förbjudet enligt forumpoliserna att posta bilder om ens egen bil är med på bild.?
Så nu är det förbjudet enligt forumpoliserna att posta bilder om ens egen bil är med på bild.?
Det tror jag inte alls att det är, men jag tänkte väl kanske vara litet anonym..
Nån annan kan ju får posta en bild på min bil! 
Ska man vara riktigt besserwisser så borde ju folk med sin egen bil som avatar bli lynchmobbade.
tur att jag inte bor i sverige... 
Ska man vara riktigt besserwisser så borde ju folk med sin egen bil som avatar bli lynchmobbade.
Ja det var ju ett effektivt sätt att ta död på en diskussiontråd, tack skall du ha.
Varsågod. Ja det tog musten ur forumpoliserna som hade åsikter om egna bilar och foton vilket jag inte har nåt emot. Fota på och lägg gärna upp i bildtrådar som dessa.
12 2015-06-09 20:50:31 Senaste redigerad av vwato (2015-06-10 10:44:31)
tur att jag inte bor i sverige...
Det är lugnt, bara samer och rapsnegrer som är lite kinkiga..
Här kommer ett par bilder och en video

Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.
Oj vilket snyggt camperbygge, finns det mer bilder/projekttråd?
Jag var också där, lördag, var några år sedan sist, slogs av att andelen "trash" hade ökat markant, sen kändes det väldigt utspritt, blev lite glest, folk orkade inte flytta in bilarna centralt på dagen, stod bilar överallt i buskarna, utanför strippen, vid strippen på åkern osv, jobbigt att gå runt bland tält och titta på bilar..
Några få bilder till iaf.
Brutal:
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg
Tack Vwato och Rickard, fina bilder!
Nej, min bil finns dessbättre inte med på nån av era bilder.
Så fort jag framkallat mina digitala filmer
så skall jag lägga ut nån mer bild.
Så ger vi denna tråd litet ny näring!
15 2015-06-10 17:10:00 Senaste redigerad av mettis (2015-06-10 17:28:38)
Dessbättre(?) lägger jag en bild från Buggy-campingen, där Björns bil finns med...
-En buggy i klassiskt bruksskick - de flesta buggy's kördes ju från Skåne/Göteborg ?

Kan ju lägga till några fler av mina Buggy-bilder ? (Jo, jag deltog ju själv med denna gula Buggy...)

Om någon inte vill vara med på bild, så PM:a mig, så tar jag bort....
Några till!

Så var man då avslöjad
Kaninöronen vek sig bakåt på E4an.
Men 2 x 27 mil gick väldigt bra, det var några regnskurar på vägen hem, men så länge farten var över 100km/h så blåste regnet över.
Den blåe kördes Kristanstad-Mölndal-Stenungsund-Göteborg-Mantorp-Kristaianstad.... Varför skall man ta den närmaste vägen?
Dessvärre krockades en nybyggd buggy under lördagen vid motorvägspåfarten vid Mantorp. Förare och passagerare skadades, och fick tillbringa iallafall en natt på sjukhus. Buggyn gick det sämre för.
Den orangea buggyn med tillkopplad "hausvwagen" vann buggyklassen.
Det finns mer information på www.beachbuggy.se.