Tips på vad man bör/inte bör göra innan besiktning av en rod?
Besiktningsskärmar förstås, framrutan måste väl vara av glas ?
Måste jag ha rutor i dörrarna över huvud taget ?
Spelar taksänkning/sektionering egentligen nån roll?
Tänkte om nånting måste förstärkas eller så för att det är gjort?
Lägger upp bild på den kanske ni påminns om vad som kan bli problematiskt...
Har ju flippade bärarmar men sätter väl dit original framvagn vid bes...
Ska bygga luftfjädring men besiktigar förstås före det.
Även om luftfjädringen i sig kanske inte borde vara ett problem, eller ???
Bränsletanken består just nu av en 5 liters reservdunk med avskruvat lock och soppaslsngen nedstoppad, knappast idealiskt 
hur hårda regler är det där?
Är det bara att den sitter fast och är tät eller är det nåt mer ?
Har du byggt den där sköningen nu, för har du det är det ju SFRO som gäller, eller är den reggad som ombyggt.
Anders
Sfro.. Skydd över alla rörliga delar på motor. Givetvis riktigt fastsatt tank. Lysen bromsar skärmar tillräckligt stor framruta (bedömningsfråga) i lammelglas .... +en hel del till.. Som innan fråga Sfro
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Gör jobbet färdigt och kontakta SFRO.
Värdet OCH bruksvärdet blir så mycket högre
Fast trasiga bromsslangar och obesiktigat är ju hårdast förståss

