1

Letar munstycken strl 40(x4) till idf förgasare har kollat med alla firmor men de tar 2veckor att få hem så nu undrar jag om det inte finns nån snäll själ där ut som råkar ha ett gäng av dessa småkillar liggandes för både ja och ovalen e så sugna på å kunna bröööla riktigt i vårsolen. mvh David

Typ1 1956
Typ1 1302 1972 x2
Typ 2 deluxe 1977

2

Här finns det, hemma på några dagar.

http://www.ebay.com/usr/alfa1750

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

3

Finns hos CSP i Hyllinge, ring 042-225940

4

Tack för tipsen Svwerker och P.! Grabbarna i Hyllinge va kanon som vanligt å drog fyra munstycken ur hatten(synd att dom inte har allt på hemsidan för oss blyga)!

Typ1 1956
Typ1 1302 1972 x2
Typ 2 deluxe 1977

5

När du skrev alla firmor tog jag för givet att CSP var inräknat.  ICQ/ab

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

6

De va de oxå Svwerker men jag had ju bara kollat hemsidan, beställde från både dalhems och paruzzi som enligt deras hemsida hade dom i lager men fick stryka ordern, misab va jag på å försökte köpa över disk. Så csp inte hade några på sidan så hade jag redan gett upp hoppet om å få ställa in grejerna till helgen! Men nu jävlar e vi tillbaks på banan igen! tack båda för tipsen...såga att han alfa hade många mysiga storlekar!

Typ1 1956
Typ1 1302 1972 x2
Typ 2 deluxe 1977