Vi planerar att åka från gävle norr runt 6-tiden på lördag morgon.
Några som ansluter?
Det går en karavan från Gäve med icke gävlebor på fredagen också. Gustaf och Nicko skulle sova i Gävle samåka upp till Sundsvall.
Om dalmasarna åker sent på fredagen, så funderar jag på att hänga på dom istället, då dom skulle åka ganska tidigt.
Det vore trevligt, lär byta växellåda om man ska våga kroka på dit upp

jag och en till bil från Valbo hänger med men det vet du ju redan. om inte jag åker med dig i varren. har ingen prestige att åka egen kärra upp. 
great, snart ses vi! 
Det går en karavan från Gäve med icke gävlebor på fredagen också. Gustaf och Nicko skulle sova i Gävle samåka upp till Sundsvall.
Om dalmasarna åker sent på fredagen, så funderar jag på att hänga på dom istället, då dom skulle åka ganska tidigt.
Jag ska då vara ledig så jag åker gärna Fredag morgon i princip hur tidigt som helst 
Vi e några som räknar med att åka från Uppsala ca 8.30på fredagen. Kan det stämma med några av era avreseplaner?
Kommer vakna med orena fingrar
Jag hörde nått om att masarna ev skulle åka över Bollnäs upp? Men jag tror inte att det är några bestämda avgångstid än.
Så ska man slå ihop karavaner, så är det kanske läge att göra det i Söderhamn i såfall?
vi kan ju oxå ta ett brejk i s-hamn på lördagen om några vill åka med? skulle gissa att vi är där runt 7:30.
bara nån har tele till nån så löser det sig. ska bli jäkligt skoj detta!
super! ska bli jäkligt skoj å träffa folk man inte sett på nåt år!
Lördagen vore trevligt för mig. Om jag äns ska dit så får jag åka på lördagen och vore ju nice att slippa åka själv 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Lördagen vore trevligt för mig. Om jag äns ska dit så får jag åka på lördagen och vore ju nice att slippa åka själv
Funderar också på att åka uppåt, men då på lördagen. Hänger gärna på dig om jag fått liv i bubblan tills dess. 
Dalmasarna har i princip spikat att åka från ICA Maxi i Falun vid 09:00 Fredag morgon för att möta upp Gustaf mfl? i Gävle typ 10:30 för att sedan rulla uppåt mot Sundsvall 
Hade gärna åkt på fredagen men slutar 16 
bara kul om vi blir fler som åker ihop. kontakta blom så får han styra upp tid och plats vart alla ansluter.
Jag åker vanlig bil upp på lördag morgon
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Jag åker vanlig bil upp på lördag morgon
varför åker du inte med nån annan Jimmy? är väl fler som åker själva?
Folk från " inlandet " mot Hudiksvall som vill ansluta lördagmorgon får kontakta mej om dom vill annars så står vi vid Statoil / Värdshuset Glada Hudik vid E4 klockan 8.
Marcus 073--0330183
Lutar åt att åka upp till Gävle på fredag kväll och sova någonstans för att sedan åka upp på lördag morgon!
JimmyEriksson skrev:Jag åker vanlig bil upp på lördag morgon
Åker med 3-4 andra i samma bil, på så vi slipper vi stul. Du vet ju läget med daddy å det är värre nu, så ja orkar typ inte med nå
mer problem typ
kanske måste ta mig snabbt hem därifrån också, då vill man inte åka bubbla 
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
jn skrev:JimmyEriksson skrev:Jag åker vanlig bil upp på lördag morgon
Åker med 3-4 andra i samma bil, på så vi slipper vi stul. Du vet ju läget med daddy å det är värre nu, så ja orkar typ inte med nå
mer problem typkanske måste ta mig snabbt hem därifrån också, då vill man inte åka bubbla
trist men jag förstår!