Oj så väluppfostrad..där hade Pia sprungit ikull Elsa om hon hade varit i närheten.. 
late,
in love,
and a little drunk..
503 2018-02-12 23:51:29 Senaste redigerad av 63 Highlight (2018-02-12 23:52:32)
Är det G O D mat inblandad kan man få henne till vad som helst...
På gott och ont får hon numer alltmer koppelprommenader än förr. Inte för att hon är så rymmarbenägen utan med för hon börjar skaffa sig lite attityd och det gillar inte Matte
Med det sagt,,,,hade Pia fått kämpa lite om skålen *s*
Ja man undrar ju lite när bilderna heter Vecka 34 2016, SO, Heavy....
Det kan ju dra ut några år när man bygger bil men hur funkar den här tråden?
Då dessa bilderna som du postat den senaste tiden.... Är gamla.. !?..Pågår det jobb med bilen i detta nu?
Okey detta är en bit på vägen.. Men känns som dina bilder inte visat så mycket förändring på ett tag. Mest från olika vinklar.
Då detta är ett forum så bör man ha rätt att ställa frågan.
Ja man undrar ju lite när bilderna heter Vecka 34 2016, SO, Heavy....
Det kan ju dra ut några år när man bygger bil men hur funkar den här tråden?
Fundera no mera.
Gubbarna GB och Goopher etc bakom denna site kan vara halvkriminella?, och det betyder att de gillar sådant som Robert Hoffman (Mr BAD KARMA) står bakom.
Jag minns när de klagade på att någon klagade på den där öststataren som ville sälja skit.
Lite fattig exponering av Elsa på sistone..rätta till det,det förtjänar hon..
Du äcklar mig som spelar med. Är du beredd på konsekvenserna?
507 2018-02-22 16:54:01 Senaste redigerad av 63 Highlight (2018-02-22 16:54:22)
Projektet rullar på för fulla muggar( dock är det en liten fördröjning på bilderna) Vill säkerställa kontinutet.
Hoppas ingen ekklas av Elsa bara för hon är en annan ras än en del favoriserar
508 2018-02-22 17:24:44 Senaste redigerad av Voff (2018-02-22 17:32:19)
Projektet rullar på för fulla muggar( dock är det en liten fördröjning på bilderna) Vill säkerställa kontinutet.
Hoppas ingen ekklas av Elsa bara för hon är en annan ras än en del favoriserar
Du är en kriminell av vad jag har förstått. DFörsök inte med några hömän här.
Det är ingen som äcklas av din hund Elsa (hoppas jag), möjligen då att vissa äcklas av att hon tvingas ha dig som husse. Jag äcklas av att det finns personer på detta forom som på olika sätt försöker förminska det du pysslar med.
OK
Då vet vi vilken våglängd vi har varandra.
Vi behöver inte förpesta stämningen på forumet med fler åsikter utan vi vet var vi har varandra
Elsa hälsar och tackar för Du inte hackade på henne.
Hon är lite känslig med sånt.
Take Care
510 2018-02-22 17:43:14 Senaste redigerad av Voff (2018-02-22 17:52:02)
OK
Då vet vi vilken våglängd vi har varandra.
Vi behöver inte förpesta stämningen på forumet med fler åsikter utan vi vet var vi har varandra
Elsa hälsar och tackar för Du inte hackade på henne.
Hon är lite känslig med sånt.
.
Nej.
Det är du som kriminell som förpestar forumet med din närvaro. Därtill så har vi forum-"ägarna" som låter dig få vara här.
Det var därtill du som uppträdde lättkränkt, inte Elsa. Hon verkar vara en rekorderlig tjej som förtjänar en husse som inte använder henne på det sätt du gör.

Hoppas du ätit något olämpligt som gör att du inte kan uppföra dig,annars är du illa ute..i vanliga fall låter jag sådana påhopp passera då jag anser att personer som du har det tillräckligt besvärligt utan att bli tillrättavisade,men här sätter jag ner foten och ber ansvariga ta bort dumheterna från tråden.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Hoppas du ätit något olämpligt som gör att du inte kan uppföra dig,annars är du illa ute..i vanliga fall låter jag sådana påhopp passera då jag anser att personer som du har det tillräckligt besvärligt utan att bli tillrättavisade,men här sätter jag ner foten och ber ansvariga ta bort dumheterna från tråden..
Nej då, men du visar vem du är som stöttar lögnaren. Skäms du inte ens något endaste litet.
Dålig stämning och taskiga inlägg mår ingen bra av. Situationen har redan avhandlats med HEAVY och 63highlight, på den fronten är det cool. Tror ingen har någon vinning av att dra igång detta igen?
Dålig stämning och taskiga inlägg mår ingen bra av. Situationen har redan avhandlats med HEAVY och 63highlight, på den fronten är det cool. Tror ingen har någon vinning av att dra igång detta igen?
Det finns ett personligt ansvar när man driver ett så pass stort forum som du gör tillsammans med dina vänner Jonas.
Du skriver att:
Situationen har redan avhandlats med HEAVY och 63highlight, på den fronten är det cool
Du menar att den konflikten är utredd och avklarad?
PS
Strunta i sådant där idiotsnack om dålig stämning. Det är sådant som våldtäktsmän brukar använda sig av för att slippa prata, och jag antar att du inte vill hamna i den kategorin .
515 2018-02-23 11:36:36 Senaste redigerad av 63 Highlight (2018-02-23 11:39:59)
Bäste Voff!
Jag beklagar att jag inte vet vem Du är.
Jag beklagar om det hänt något som Du tar illa vid Dig för- Dock är jag nog den som är mest ovetande om vad Du talar om.
Vill Du mig något personligen kan Du , för forumsfriden, antingen PM:a mig lr så kan Du ringa mig på 08-777 44 11
Visst är jag kriminell, jag har en del dommar på mitt samvete- 99% är dock trafikförseelser- typ fortkörning , orsakande av onödigt buller och framförande av fordon med ej godkända däck- Jag får stå för det. Jag visste dock inte att Du hade koll på det - lr att Du ens visste vem jag är.
Menar Du något i linje med mina och Heavys mellanhavanden tror jag inte Du vet vad Du talar om- Inte heller har Du med det att göra.
Heavy och jag talades vid på racemarknaden i Norrköping helgen som var och jag känner att allt är utagerat- Lugnt!
Försök nu visa lite hyfs och kutym
Trevlig Helg!
Bäste Voff!
Jag beklagar att jag inte vet vem Du är.
Jag beklagar om det hänt något som Du tar illa vid Dig för- Dock är jag nog den som är mest ovetande om vad Du talar om.
Vill Du mig något personligen kan Du , för forumsfriden, antingen PM:a mig lr så kan Du ringa mig på 08-777 44 11
Visst är jag kriminell, jag har en del dommar på mitt samvete- 99% är dock trafikförseelser- typ fortkörning , orsakande av onödigt buller och framförande av fordon med ej godkända däck- Jag får stå för det. Jag visste dock inte att Du hade koll på det - lr att Du ens visste vem jag är.
Menar Du något i linje med mina och Heavys mellanhavanden tror jag inte Du vet vad Du talar om- Inte heller har Du med det att göra.
Heavy och jag talades vid på racemarknaden i Norrköping helgen som var och jag känner att allt är utagerat- Lugnt!Försök nu visa lite hyfs och kutym
Trevlig Helg!
Hej .
Vi talades inte vid på marknaden ,det är inte utagerat .
Skäms på dej.
Ha det HEAVY
Rond 2..... 
Jasså ? inte?
Jag vill bestämt minnas att Du kom fram till mig och sa vad Du tyckte. Var det någon annan?
Oavsett vilket, så tillför det knappast tråden något. Vill Heavy,Voff lr någon annan mig något kan Ni ringa på numret ovan lr PM:a då det kan bli svårförståeligt att hänga med i tråden
Har Heavy ,Voff lr någon annan någon typ av anspråk gentemot mig antar jag det kommer faktura från dennes företag- Ja möjligen inte Heavy som är anställd av försäkringskassan och de senaste 20 + åren fått sin ersättning från dem - Vilket vi alla är med och betalar på
Är det något annat som ska tillföras, ta det via PM, Tack
Trevlig Helg!
Så fort man tror att det ska bli lugnt börjar det igen... vad är detta för sandlåda? vuxna människor...jösses... 
521 2018-02-24 08:41:01 Senaste redigerad av 63 Highlight (2018-02-24 09:10:19)
Micha: Du om någon borde ju veta hur det är att hålla kontinutet i ett projekt. En vecka händer det mycket - den andra veckan händer inget. Då jag inte vill denna tråd ska somna av som en del trådar gör kör jag en ny bild / 6 dagar som Du vet. Din garagetråd som jag älskar och följer med stort intresse är äntligen igång efter ett längre uppehåll- THank god! Jag bjuder på¨underhållning och kontinutet. Blirdet tillfälligt stopp i verkligheten rullar tråden ändå på.
Petrolhead: Ingen bygger en bil så som de gör på TV- dvs på en vecka. Denna bil ska bli bra och det kommer ta tid. Min FV har en Toyota hon åker runt med och har ingen brådska med denna. Räkna med att den är klar inom 5 år.
När jag var 18-20 var det viktigt att vara ute till nästa sommar. Nu är jag äldre ochh har andra bilar att åka med så jag stressar inte ihop något.
Resultatet är det viktiga och ibland kan det hända att någon kåmpis man samarbeter med inte har tid för stunden lr inte klarar ett visst jobb- Då får man byta och ställa sig sist i kön hos någon annan . Under tiden jobbar jag på med andra delar av projektet.
Mitt i allt detta ska vi bygga ett nytt hus /garage så det kan bli att ett projekt stannar av i verkligenheten-men inte här på forumet
Avslutar med en bild på utsikten från nya garaget...
Trevlig Helg!
Både utsikt och insikt är viktigt.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Jasså ? inte?
Jag vill bestämt minnas att Du kom fram till mig och sa vad Du tyckte. Var det någon annan?
Oavsett vilket, så tillför det knappast tråden något. Vill Heavy,Voff lr någon annan mig något kan Ni ringa på numret ovan lr PM:a då det kan bli svårförståeligt att hänga med i trådenHar Heavy ,Voff lr någon annan någon typ av anspråk gentemot mig antar jag det kommer faktura från dennes företag- Ja möjligen inte Heavy som är anställd av försäkringskassan och de senaste 20 + åren fått sin ersättning från dem - Vilket vi alla är med och betalar på
Är det något annat som ska tillföras, ta det via PM, Tack
Trevlig Helg!
Heej .
Har inte varit sjukskriven sen 1988, då blev jag förtidspentionär på grund av bruten rygg vid en biltävling ,så det är falska påhop vilket inte borde komma från någon som anser sig vara seriös och ärlig.
Tråkigt när inte folk kan vara ärliga, seriösa och göra rätt för sig och kommer med lögner och påhopp .
Ha det : HEAVY
Men snälla ni kan ni inte sluta?
Det är ett mycket intressant projekt och dom flesta av oss vill bara ser hur det fortsätta men är det bara tjafs hela jävla tiden tröttnar man.
Fortsätt med bilder och text då blir alla glad igen.
Trevlig helg