Hej,
radhusgaraget i Vällingby behöver platsen till andra projekt till sommaren, därför försöker jag bli av med min lofotengröna Bubbla.
Många här kanske har sett den och någon kanske till och med ägt den tidigare... Den kom till Sverige från Finland i november 2004. Den har till största delen rullat söder om Stockholm, jag köpte den av en kille i Bålsta i höstas.
En kul och ovanlig Bubbla i Sverige, ett ihopplock av nytt och gammalt, vilket jag tycker är ganska fränt.
Besiktad till våren 2016.
Den gör sig bra på bild, men är i ett skapligt bruksskick. Rost finns i kaross, men plattan är helt ok. Sliten invändigt. Eftersom jag själv gick bet om att få den och gå ordentligt i vintras fick Rainer på Söder(Klark Classic Cars) uppdraget att göra en lättare översyn på motorn(1300AB) och höja den baktill.
Nu har jag kört med den till jobbet och den går fin fint. Lite rassel och skrammel ingår.
Säljes helst, men byten kan också vara intressant. Annan bruksBubbla i hyfsat originalskick, besiktad Amazon eller 142:a. Fin 245:a eller en tuff Honda Zoomer moppe? Ni förstår var jag är ute efter... Om det ska vara byte måste det vara ett körklart objekt. Bytesvärde 15-20000kr. Priset detsamma...
Skicka PM eller skriv i tråden om du är intresserad.
/Björn, Vällingby. 0708-622655
VW 1300 -68