Hej,
Jag fick me en sån här när jag köpte min bubbla
Skall vara en "barnvagnshållare", är det någon som har en beskrivning eller bild på hur tusan man skulle kunna få fast en "barnvagn" där;)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: 58-67 » Barnvagnshållare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej,
Jag fick me en sån här när jag köpte min bubbla
Skall vara en "barnvagnshållare", är det någon som har en beskrivning eller bild på hur tusan man skulle kunna få fast en "barnvagn" där;)
Enkelt. Den är för underredet endast. Korgen har du i baksätet. Lägg ena hjulaxeln i de nedre fästena o spänn fast den med remmen.
Korgen i baksätet? Ska man inte ha ungen bak också?
Det är ett mysterium hur vi som var små då egentligen överlevde.
Inga bälten. Sov i baksätet. Sov på hatthyllan.
Nu sover man under bordet..
Nja, oftast på soffan.
kanon! tack för infon!
coolt tillbehör, men frågan är hur användbart? kanske kan man hänga på nåt annat, eller hitta en retro barnvagn som passar. En ny skulle nog inte se klokt ut?
själv satt man tydligen i en liten stålrörsstol man hängde över förarsätet... var nog när man var under nåt år... oftast kommer jag ihåg man stod mellan sätena, fenmerca hade mina föräldrar när jag var liten... barnvagn tror jag inte man tog med överallt. tror det var mindre mjäk dåförtiden, fast jag skulle inte drömma om att INTE ha bilbarnstol nu... men barnvagn kan väl kvitta, det finns väl andra sätt att släpa runt på ett barn...
denna kombihysteri som råder att alla som har barn ska ha en jättekombi... får man väl äta upp om man skaffar en unge till, men med bara en så är inte kombi nödvändigt...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: 58-67 » Barnvagnshållare
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.