1

ska inhandla droppspindlar nu och jag undrar vad det är för skillnad på ekonomi resp inte ekonomi spindlarna och visst bör jag kompletera med en ledbultssats också? ICQ/ab
http://www.classicvw.se/spindlar-t1-65- … ts_id/2915

http://www.classicvw.se/spindlar-t1-65- … cts_id/463

2

kan det vara att på ekonomi är bara axeln smidd och på dyrare varianten är hela smidd? isåfall skulle inte jag fundera på den billigare.  ICQ/ad

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

3

Det beror på om du tänker låta ekonomin eller kvalitetstänkandet styra. ICQ/ab Kom åxå ihåg att du behöver yttre p-ändarna med stora konan.Det brukar vara så på sänkspindlar,så fråga när du beställer.

4

Jag kan rekommendera www.bygdenteknik.se han säljer CB Performance och har även annons på blocket. Trevlig som 17 och hjälper till med jobbet oxå, om man vill det.

5

stickan skrev:

Det beror på om du tänker låta ekonomin eller kvalitetstänkandet styra. ICQ/ab Kom åxå ihåg att du behöver yttre p-ändarna med stora konan.Det brukar vara så på sänkspindlar,så fråga när du beställer.

Gäller bara om man har en 66 el 67 dock. På länkpinne är det samma storlek på hålen.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

6

qvanis skrev:

Jag kan rekommendera www.bygdenteknik.se han säljer CB Performance och har även annons på blocket. Trevlig som 17 och hjälper till med jobbet oxå, om man vill det.

+1

Nils, umeå

orange transporter DH syncro -86
vit transporter EH -86 reservdelsbil

7

Ika skrev:
stickan skrev:

Gäller bara om man har en 66 el 67 dock. På länkpinne är det samma storlek på hålen.

På 66-68 måste även inre hjullagren samt tätningsringen i trummorna bytas för att passa. Sänkspindlarna är avsedda för nyare 4-bult trummor som har större innerdiameter på inre hjullagren.

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

8

tack för svar ICQ/ag