1

http://i45.photobucket.com/albums/f77/mhjelte81/Mobile%20Uploads/20150416_170047_zps7ucjuhxi.jpg
En sån här ska jag försöka få tag i åt en tjejkompis fina cab. Eller en som kan ersätta den! Tror den är en -71 eller -72. Sitter med bajonettfattning, man vrider ur den. Nyare bubbla med tanken närmare instrumentbrädan och liggande reservhjul. Nån som har??

2

Vet du hur man kontrollerar om dem fungerar?  Jag köpte tankarmatur, mätare o spänningsregulator precis, men vet inte vad som är trasigt på min, så du skulle kunna köpa min begagnade om den fungerar!

3

Du kan resistansmäta mellan anslutningarna. Rör flottören upp och ner lite sakta så ska värdet ändra sig.

4

Mange skrev:

Du kan resistansmäta mellan anslutningarna. Rör flottören upp och ner lite sakta så ska värdet ändra sig.

Ska se om jag hinner i helgen!

5

Det verkar som dom hittat på en armatur! Ska se om det är rätt typ i morgon, annars kan din vara intressant.

6

Mange skrev:

Det verkar som dom hittat på en armatur! Ska se om det är rätt typ i morgon, annars kan din vara intressant.

Absolut, inte säkert att jag kommer hinna kolla min imorn heller..men du kan ju hojta till om det var fel så får vi se!

7

Perfekt. Tack så mycket!