Nån som vet vart man kan beställa golvplåt, notchback -65. Typ halv bakre golvplåt eller va man ska säga (batteri och in under stolen).
Buss -60
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ3, Karmann Ghia, 181, Porsche... » Golvplåt
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nån som vet vart man kan beställa golvplåt, notchback -65. Typ halv bakre golvplåt eller va man ska säga (batteri och in under stolen).
Tror att de enda större golvplåtarna som finns till Typ 3 är golvhalvor från Gerson.
Har man lägre krav på det estetiska lär det gå att modifiera golvplåtar från Ghia.
Hmm.. ok såg att vw-importen hade till ghia men tusenlappen för och chansa känns mycket.
jag köpte Gerson golvhalvor till min platta dom passade bra men kostar ju en del.
jag köpte plåten bakom passagerare stolen på vwimporten till typ 3 
den bakre delen på vw importen är väl inte till typ3 men går säkert att använda om man inte behöver så stor bit
dom har ändra sidan lite sist jag best plåten i juni 14
min är plåt är röd och var för bakre höger till typ 3, 61 uppåt 
Även jag letar plåt till plattan till min notch. Behöver tröskeldelen där karossen bultas fast i och den däringa böjen i fram vid varmlufts kanalen, känns som den kan va svår att få till själv när jag har 0 koll i plåtkunskap/svetsning.
Kan man kanske använda den tröskeldelen från bubblan eller skiljer de sig massor?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ3, Karmann Ghia, 181, Porsche... » Golvplåt
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.