1

Hej, då jag börjat leta efter en bubbla så halkade jag in på detta forum. Så jag tänkte att jag lägger in en köpes annons här då det verkar vara bra aktivitet här.
Jag kan tänka mej att betala upp till 20000 Kr för rätt bil.

Det jag är ute efter är en körklar, eller med enklare medel blir körklar, men är inte sugen på massa rost. Gärna äldre bilar, men nyare är också intressant.

Kontakta via Pm, mail, tele, eller i tråden. Eller lämna ert nummer så kan jag ringa om ni vill.

MVH Petrus, 070 282 18 78

2

Hej har en bubbla 1302s 72a fult fungerande och extremt lite rost tänkte mig 20000kr för den finns utanför Jönköping mvh

3

Vad har den för färg, hur är den i skick i kaross och inredning? Gärna några bilder inv och utv.

/Petrus

4

Tjena har en bubbla från 59 om de ör intressant

AC volks

5

Är av intresse, gärna mer info om rost, maskinellt, innredning, och bilder om det finns

/Petrus

6

Hej, fanns det ingen mer info om dessa bilar??

7

Hej igen har inte hunnit logga in på ett tag det är en 1302s 72a bes till sista juli fult körbar renoverad platta ytterst lite rost på ena framskärmen som jag har sett det tråkiga med den är att någon har försökt bygga om den med större motor så finns inget till orginal värmen kvar i den och det sitter något fäste i reservhjulsbaljan till kylare och det saknas stötfångare sen är det någon som tyckte det skulle bli bra att rolla den men ser ändå hyfsad ut mvh

8

Tack för info, men den är ej av intresse..

Mvh