1

Var iväg och kollade på en bubbla nyligen, på annonsbilderna såg den fräsch ut, men skenet kan bedra. Undersidan var väldigt skör och fingret gick igenom på flera ställen, pillade försiktigt för att inte riva sönder för mycket, det lät som att krossa torra löv. Jädra oflyt, ägaren hade förklarat över telefon att kärran var väldigt fräsch under, han prutade ner en massa tusingar, men renoveringsprojekt har jag nog av. Aja, nu sitter jag med en bunt pengar och hoppas på att hitta någon fräschare. Jag har 25 tusen som budget, men rätt bil får kosta mer. Kollar blocket några gånger varje dag, men om någon vet något i Värmlandstrakterna så får ni gärna kasta iväg ett meddelande!

Transporter 1977/78, blå och vit
Bubbla 1303s 1973, orange

2

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=34485

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

3

Tack för tipset, men jag är nybliven karlstadsbo och är inte så sugen på att åka upp till norrland igen på ett tag. Något "här nere" vore optimalt

4

Hej jag har en 1302s 72a som är upplagad i platta och fult fungerande tänkte mig 20000kr för den finns utanför Jönköping mvh

5

Hej igen fanns det något intresse i 1302s jag har så kan jag släppa den för 18000kr om Jag blir av med den innan fredag mvh

6

Matte86 tack för tipset, men det är något annat som jag har i tankarna.

Hade första tjing på en väldigt fin kärra, men blev snuvad på den av någon som åkte dit före ICQ/ac
Har dock en annan bil som jag ska kolla på, verkar vara kanonfin och rostfri så troligtvis blir det köp inom en snar framtid, men jag uppdaterar tråden när jag har nycklarna i handen.