Någon som vet vad man köper nya sådana? tänkte att det kan ske är smidigare att skruva fast dom än att svetsa? 
Creative Engeneering, Dave Palmer har dom.
Autocraft har oxå
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
oki ni bytt som bytt sådana kan man skruva dit dom?
Jag köpte mina på Classic http://www.classicvw.se/gangjarn-popout … ts_id/3232 och lät Macke svetsa dit dom 
=Ghia64]oki ni bytt som bytt sådana kan man skruva dit dom?
Kan o kan.... det är klart det går, men då måste du ju gänga hål i karossen
Mango Klein -61, eh -68
njae jag tänkte med plåtskruv? eller popnit?
skulle även behöva en bild på hur staget till motorluckan är fäst i karossen? min var inte mycket kvar av
staget har jag ..... har bara sätt att det är någon bockad plåt som sitter där...
njae jag tänkte med plåtskruv? eller popnit?
Jag kollade runt rätt mycket när jag skulle få dit mina och meningarna är delade och popnit verkar funka men dom ska väl egentligen svetsas och när jag hade en hejjare på svets i garaget fick det bli så 
skulle även behöva en bild på hur staget till motorluckan är fäst i karossen? min var inte mycket kvar av
staget har jag ..... har bara sätt att det är någon bockad plåt som sitter där...
Denna bytte jag också och hittade denna bild när jag skulle fundera ut hur det satt (om det är sån du menar?):
Tror inte det går med popnit. de skruvar som sitter i fönsterdelen är försänkta och det måste de vara i andra (karossdelen) också. Plåtskruv i så fall - försänkt
Mango Klein -61, eh -68
Tror inte det går med popnit. de skruvar som sitter i fönsterdelen är försänkta och det måste de vara i andra (karossdelen) också. Plåtskruv i så fall - försänkt
Antar att "rivets" är detsamma som popnit och då är det fler i UK som kört med det 
Ghia64 skrev:skulle även behöva en bild på hur staget till motorluckan är fäst i karossen? min var inte mycket kvar av
Denna bytte jag också och hittade denna bild när jag skulle fundera ut hur det satt (om det är sån du menar?):
Jag tackar GB! var precis den jag menade.... ut i garaget nu och svetsa dit den......
Fick dit fästet ikväll nu är det bara en fjäder som behövs finns det nya?
15 2015-03-22 20:58:12 Senaste redigerad av lasslo (2015-03-22 20:59:14)
Jag har popnitat alla mina fyra poput i dörrarna, det funkar utmärkt.
Jag hade lite karosserilim oxå, så det inte riskerar att bli glappt med tiden.
Lägger man ihop gångjärnet så ser man att det är plats för en popnitskalle.
Jag monterade mina safaris likadant.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
http://www.autocrafteng.co.uk/shop/spli … e-cab_665/
Mango Klein -61, eh -68
Och om jag förstått rätt så kan man även beställa saker från Autocraft genom Classic som dom inte har på sin sida om man nu inte vill beställa från UK
De har tagit hem grejer till mig innan som dom inte haft (från AC) måste beställa ett golv nu som svider lite i plånboken
så är det någon som vill sambeställa så går det bra.....