1

Forlåt, men här står alt på Norska....

Hadde tenkt til og ta vare på alle disse sjeldene originaldelene, men har innsett at min splittboble
neppe noen gang kommer til og bli noe originalbil....so "here it goes"...

Har følgende:

* Komplett forstilling (framvagn) (tror den er original) men den har nyere trommler (58-)

* 5 stk originale 16" splitthjul, med veldig fine original Michelin og ekte whitesides dekk (ikke sånn Atlas skit)

Verdt mye penger:

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … ?id=184491

* Har også original girkassen i min 1950 boble, en såkalt "crashbox". Den later til og være
   i veldig god stand. Den er som sagt montert i bilen pr. dags dato, og kan prøvekjøres om ønskelig.

Og ja jeg vet også hva disse er verdt:

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … ?id=267525

Motor/girkasse (Växellåda) står på en nylig godkjent bil fra teknisk hos Biltilsynet (altså i god stand)
(Forstilling og hjul er demontert og ligger tørt lagret inne)

Hadde som sagt tenkt og beholde dette, da jeg vet dette er sjeldene greier, men om det er noen "original fantaster"
der ute som trenger dette for og få i stand en komplett originalbil, så er det bedre at dette blir brukt enn at det lagres hos meg til en dag som aldri kommer... ser for meg en deal hvor du demonterer girkasse
selv, og monterer en 1500 eller 1300s girkasse (i god stand, helst overhalt)
Men dette skal gjøres ordentlig, og alt skal være ferdig i god tid før 1 mai. Bilen/deler står i en garasje i Ski, Norge (1 time fra Strömstad)
Står også en meget bra 30 hesters motor i bilen som er nyjustert og det meste av slitedeler er byttet, denne kan også byttes i f.eks en 1500 eller 1600 motor, om du har noe komplett med girkassen du bytter med, så da kan du
f.eks bytte en komplett 1500 girkasse + motor, mot en sjelden 1950 girkasse + motor (ikke fra 1950, men ser tidsriktig ut)  Alt kan gjøres i min garasje om ønskelig...

PS! Ønsker helst en 1500 girkasse med tilhørende motor, men kom gjerne med forslag...

Dette burde være en MEGET god deal for riktig person, og ja du har forstått rett, for bytte av girkasse + motor (+tilpassning) får du alt dette over, noe som har en verdi på langt over det jeg får i retur (fordelen for meg
er at jeg slipper og gjøre jobben selv... ICQ/ab )

Send PM om dette er noe for deg, ikke ta det i tråden, takk.

Mvh Alex