Har ett objekt jag dragit hem som jag själv inte har tid/kunskap för att göra iordning.
Inte kollat upp chassinr ännu så årsmodell är inte spikat men troligtvis 55-57 någonstans. Det jag vet är att den nån gång gått i Skellefteå då ägarbricka (tv service Skellefteå) hittades.
Väldigt medtagen rostmässigt så ramen är nästintill obefintlig, taket är fult och har ett hål man kan krypa igenom om man känner för det, rutram är till hälften bortsliten. Ingen framvagn men låda och axlar bak är kvar. Motorlucka saknas annars finns båda lastdörrarna i otroligt nog bra skick ena dörren är nästan rostfri :S soffa fram finns men utan klädsel såklart, och en enkel stol som suttit inne i skåpet finns. Annars än rå buss med tanke på patina och loggor.
Pilarna sitter kvar i väldigt gott skick vilket är trevligt.
Inget pris utan bud till mig och tycker jag budet känns bra så släpper jag den annars får den bli en prydnad i ladan tills tid/kunskap hittas i framtiden!
Kan även tänkas ett byte mot en körbar VW från det tidiga 60talet eller tidigare men det kan ju kanske vara lite hög önskan. Men prova kan man.
Nollsjutre-8225137 om det dyker upp frågor.

Chassinr: 192400
Ordnar fler bilder i helgen. Mvh
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"
Ac Volks.