Husvagnen besiktad idag, så nu är den godkänd 2 år till.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Husvagnen besiktad idag, så nu är den godkänd 2 år till.
Handlade en dh baypickis idag. 
Sparkade igång en av 25hpmans VW-emblemförsedda kärror i hans digra garage. 
Sparkade igång en av 25hpmans VW-emblemförsedda kärror i hans digra garage.
Blev inte Tomas upprörd om du sparkade Igång den? 
J:son, var det den blåa eller gröna som fick sig en omgång?
Böt olja och ventilkåpspackningar i 71:a caben idag. Visade sig att det var en bussmotor med toppar från Mexico, trevligt 
Var och hämtade 2 st skärmar vw original i Mullsjö. Trevlig säljare så det blir en resa till
och hämta lite till.
Sen hämtade vi dotterns 62a soltakare ifrån vinteridet i skillingaryd.
Var och hämtade 2 st skärmar vw original i Mullsjö. Trevlig säljare så det blir en resa till
och hämta lite till.
Sen hämtade vi dotterns 62a soltakare ifrån vinteridet i skillingaryd.
Va falls jag som behövde en bak och en framskärm!! Men det var säkert fel i alla fall 
Varit och ombesiktigat -59an idag så nu går den 2år till.
Besiktningsmannen tyckte spindeln gick lite trögt och det hade han rätt i men det lear nog till sig sa jag och han sa ok.
Får nog göra nya bussningar igen för det blev väl tight. Men nu kör jag lagligt i alla fall. 
kisavw skrev:Var och hämtade 2 st skärmar vw original i Mullsjö. Trevlig säljare så det blir en resa till
och hämta lite till.
Sen hämtade vi dotterns 62a soltakare ifrån vinteridet i skillingaryd.Va falls jag som behövde en bak och en framskärm!! Men det var säkert fel i alla fall
Ja det vart kanonfina skärmar kommna ifrån vag tyskland för måååååånga år sen.
Rubinröda .
Stukat foten så jävligt på jobbet idag så de bara svartnade för ögona så man trilla omkull
Så nu ligger man i soffan och är rätt sné på sig själv och imorrn ska man börja på "nytt" jobb. Hoppas den sjuka smärtan går över snart.. 
Pillat med djupsumpen till projekt "10 hk till"
Pillat med djupsumpen till projekt "10 hk till"
Bilder
!
Mina händer är svartfläckiga av Por15 - lär sitta kvar tills midsommar
...
Bengt H skrev:Pillat med djupsumpen till projekt "10 hk till"
Bilder
!
Kommer i projekttråden så småningom... har varit lite svårt att få tiden å räcka till allt 
Remskivan till generatorn pajade på bubblan. Givetvis efter man jobbat till tolv på natten... Sova på jobbet är ju alltid lika roligt...
...NOT
Bajen88 och jag har hjälpts åt att lasta min släpvagn med motorer o växellådor i en förort till Strängnäs idag.
Tack för hjälpen.
En 1300 typ 1, en 1600 typ 3, en 34 häst o 2 st 30 hästare. Lådan var en IRS, utbyteslåda från en -69 års typ 3. Dubbla gavlar o drivaxlar, trummor o hela skiten....hmmm, vad ska man ha den till?
Mats W skrev:Bengt H skrev:Pillat med djupsumpen till projekt "10 hk till"
Bilder
!
Kommer i projekttråden så småningom... har varit lite svårt att få tiden å räcka till allt
...å pillat lite till.... 
Bajen88 och jag har hjälpts åt att lasta min släpvagn med motorer o växellådor i en förort till Strängnäs idag.
Tack för hjälpen.
![]()
En 1300 typ 1, en 1600 typ 3, en 34 häst o 2 st 30 hästare. Lådan var en IRS, utbyteslåda från en -69 års typ 3. Dubbla gavlar o drivaxlar, trummor o hela skiten....hmmm, vad ska man ha den till?
har du snart vägarne forbi E.tuna igjen?
Jaha 66an blev besiktad idag, men det blir ett åter besök. Men kroken gick igenom 
Jaha 66an blev besiktad idag, men det blir ett åter besök. Men kroken gick igenom
"Gilla-knappen" aktiverad
!
Var ett Jäkla Åskväder här så man fick roa sig utan ström.
Var ut till Bullman idag på studiebesök. Han sa att han inte skulle burna med mopeden, men ja det höll inte länge
Sen kom Mattias förbi och öppnade fönsterna för det blev lite rökigt
Snart dags för mig att bygga något livsfarligt så man kan hänga på 
Slutade mitt nuvarande jobb efter 3 års anställning. Fick en 1,5 liters Champagne flaska och lyckoönskningar från chefen. Nu väntar 10 dagars semester och garagemek innan man börjar det nya jobbet. Härligt, hoppas bara vädret är med en nästa vecka.
PS. Firar med lite öl idag 
Inte dagens, men väl gårdagens.
Var en sväng till Jönköping och levererade lite VW-delar till ett mycket intressant garage.
Mycket trevligt där att vila ögonen på.
Bla en splitt-buss som gått som "spanbil" hos polisen i Ystad.
Allt lull lull som ska va på den var kvar. Mycket ballt.
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.