Bytat motor på min typ 1, 71:a bruksbil från 1300 motor till 1600 motor nu i helgen. Går som ett skott nu.
Trevligt! kanske vore något... 
VW typ 1 -67 1500
VW typ 2 t2b -78
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 47 48 49 50 51 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bytat motor på min typ 1, 71:a bruksbil från 1300 motor till 1600 motor nu i helgen. Går som ett skott nu.
Trevligt! kanske vore något... 
tja de e troligare att ägaren e här på BW...
Först körde du förbi visbyniclas sen passerade du en stockholms-split som jag besiktade i torsdags. ej till salu, dom har haft den sen 97 
Idag har jag, harved och enkrona varit på 1 maj Cruise här i Halmstad. Ca 100 jänke bilar och en bubbla, en pickis och en Fiat 600. plus en Porsche 356. Goopher, du gillade väl bilden
Fasen vad kul det var. Centrala Halmstad var ju avspärrat enbart för oss med veteranbilar.
michaelth skrev:tja de e troligare att ägaren e här på BW...
Först körde du förbi visbyniclas sen passerade du en stockholms-split som jag besiktade i torsdags. ej till salu, dom har haft den sen 97
som sagt mina bilar och en grannes buss. fin fina bilar men inget som är till salu 
Körde just fjorton fnittriga 17åringa tjejer ner på stan och bästa komentaren efter vi skrapat oss dän från en upphöjdcyckelbana blev -jag vill ha en sån här, vad man skulle få ligga.
hon skulle bara veta
Hahaha
Körde just fjorton fnittriga 17åringa tjejer ner på stan och bästa komentaren efter vi skrapat oss dän från en upphöjdcyckelbana blev -jag vill ha en sån här, vad man skulle få ligga.
hon skulle bara veta
14 st i en bubbla?!?!
Nä tre vändor 
vwestin skrev:michaelth skrev:tja de e troligare att ägaren e här på BW...
som sagt mina bilar och en grannes buss. fin fina bilar men inget som är till salu
Jag var säker på att ingen var till salu.. Att jag inte skrev ut den exakta adressen var därför..
Jag blev bara så glad då min -84 åriga mor sa titta precis en sådan bubbla som våran!
Hon är inte bil intreserad. Vi var ledsna och tänkte vi kör en sväng och sen var vi mycket gladare av bilen/bilarna.. (jag i alla fall) hoppas jag hinner med att renovera min oval "maximiliam" så åtminstone min mor får c den fin igen. Då min far tyvärr inte hann med det... 
Sjyssta bilar var det ja!
Ovalen såg riktigt trevlig ut!
Jahaja...idag damp det ner papper till förbokningen av säljplatsen på BR. Det närmar sej. 
Och jag har fått Körkortet i hamn
BR närmar sig med storm steg ! 
Grattis!! 
Grattis!
tackar 
Idag hade jag en bra kväll i garaget. Provkörde både bussen och ghian....
Såg en snygg röd -66 looker i Sundsvall så jag hakade på och hammnade i Twinpeakboxers Onsdagsträff
Vilket lyft! Riktigt kul att höra att samma typ av skämt och upprepade mobbing av allt från backspeglar och nävar,finns överallt.
Tack för ikväll, o vi ses på träffar i sommar 
Och jag har fått Körkortet i hamn
![]()
Grattis från mig med
Fick ni igång Ghian?
Såg en snygg röd -66 looker i Sundsvall så jag hakade på och hammnade i Twinpeakboxers Onsdagsträff
![]()
Vilket lyft! Riktigt kul att höra att samma typ av skämt och upprepade mobbing av allt från backspeglar och nävar,finns överallt.
Kul att ses 
konstigt att det så gott som alltid hamnar på samma nivå på dessa träffar 
Hmmmm....idag är det tredje dagen i rad som man kan ha shorts o T-tröja....vart är världen på väg? 
![]()
Ja, och här har du en till av dom dårarna.. 
kimboow skrev:Och jag har fått Körkortet i hamn
![]()
Grattis från mig med
![]()
Fick ni igång Ghian?
Tackar bengt
jodå efter lite packning byte i den "nya" pumpen hoppade igång
, nu står den i a-torp som backup bil ifall det blir ett mindre bra år igen

Börjat fyllt vatten i två pooler! Inte en ledig stund nuförtiden! 
Har besiktigat tre! av mina VW idag, jäktit värre
Ghian, 56an och Golfen, skolbussen tar vi nästa månad.
Ja alla UA
När man nästan är klar med en bil (av 3 möjliga varav två är vattenskadade) så skaffar man sig nästa projekt.
Blev precis ägare till en Typ2 -68 
Var med en kompis och handlade en näst intill rostfri -58... Och ägaren hade minst 3st barndoors.... Varav 1st -53 panel kommer att bli till salu efter att han har fått de referenser han vill ha till sina 2 pickuper..... Han räknar att den blir till salu om ca5år .. så nu kan gubblimpe folket börja spara... 
Sidor Föregående 1 … 47 48 49 50 51 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.