701

Är det för buss eller bubbla? Om det nu fanns olja dvs.
Är det för bubbla är jag intresserad ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

702

Nytt skogsvrak hittat idag. Chevrolet 1946-48 ca.
Bildbevis kommer i annan tråd...  ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

703

Är nyss hemkommen från en ToR till Kopparberg för hämtning av lite delar till bussen i vinter. Trevligt att råkas "barken", det var kul att slakta bussar.  ICQ/ab

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

704

Skottkärrat 0-16 grus för en av mina plattgångar.flera ton.. ICQ/ac . nu får det svart vara slut, så jag kan inleda garage säsongen.. ICQ/ag
ibland önskar jag vinter=garage tid...tills jag inser andra bekymmer ,typ skotta snö..och innan det byta till vinterdäck.. suck.

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

705 Senaste redigerad av barken (2011-10-14 07:29:36)

kee skrev:

Är nyss hemkommen från en ToR till Kopparberg för hämtning av lite delar till bussen i vinter. Trevligt att råkas "barken", det var kul att slakta bussar.  ICQ/ab

Ja de va trevligt ICQ/ab Blev lite blodigt oxå ICQ/ab blir en resa till vårdcentralen idag så dom får titta på handen ICQ/ab

706

barken skrev:
kee skrev:

Ja de va trevligt ICQ/ab Blev lite blodigt oxå ICQ/ab blir en resa till vårdcentralen idag ICQ/ab

Ofan vart "slaktoffret" aggresivt?  ICQ/af
Ja blodförgiftning är inget att leka med.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

707

barken skrev:
kee skrev:

Ja de va trevligt ICQ/ab Blev lite blodigt oxå ICQ/ab blir en resa till vårdcentralen idag så dom får titta på handen ICQ/ab

Ajrå, det var ju inte meningen. Hoppas det går bra, känns ju trist om det skulle behöva bli några påföljder för att jag ville ha lite rostiga bussprylar.  Default/hmm

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

708

kee skrev:
barken skrev:
kee skrev:

Ajrå, det var ju inte meningen. Hoppas det går bra, känns ju trist om det skulle behöva bli några påföljder för att jag ville ha lite rostiga bussprylar.  Default/hmm

De e nog ingen fara ICQ/ab

709 Senaste redigerad av barken (2011-10-14 08:35:05)

kisavw skrev:
barken skrev:
kee skrev:

Ja de va trevligt ICQ/ab Blev lite blodigt oxå ICQ/ab blir en resa till vårdcentralen idag ICQ/ab

Ofan vart "slaktoffret" aggresivt?  ICQ/af
Ja blodförgiftning är inget att leka med.

Nja stora rondellen bet mig ihanden ICQ/ab så brukar ju skydden ryka all världens väg när de e trångt,så man får väl skylla sig själv :)Blod förgiftning är inte att leka med,gjorde ren så gott de gick,men de e lika bra att en läkare får titta på såret då de blev ganska djup o fult ICQ/an

710

Detta hände inte idag men kan vara kul att berätta ändå... (eller ah... kul och kul...)

Kom hem ifrån 3 veckors arbete i Nynäshamn (s. om stockholm) och fick se att "nya" Golf 4'an stod uppallad i garaget :S
Visade sig att gubben hade haft av toppen 3 ggr ^^. Först bytt ventiltätningar, andra gången hade han bytt ventilstyrningar och denna gången höll han på att byta molvringar Default/yikes

Kändes sådärkul att lagt ner massa pengar på en "fungerande" vinterbil och sen få stå o skruva med den...

Luft: 64'a typ1. 62'a typ1 rat. 62'a typ1 bygge. 74'a typ2.
Vatten: 98'a Golf 4'a    88'a Golf 2 motor/lack/ljud bygge
Vad blir näst ?

711

Fan. Drog igång elementet i sovrummet nu.
Varit 12 grader där nu om nätterna ett tag.
Armen som är utanför täcket domnar ju av efter ett tag.  Default/hmm

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

712

Hmm, beordrad övertid för alla på jobbet 10tim/vecka fram till jul fick vi veta idag ICQ/an  ICQ/ac 
Pengar är bra, garagetiden kommer dock att minska rejält.....! ICQ/am

713

fick telefon från min svåger någon har försökt sno hans t3 buss IGEN!!!(vi har nyss fått ut den efter 2år i garaget för motor byte) så fort den bussen står 2dar på hans parkering så är det någon jävel som skall på den (han lånade min förut o dom kastade sig över den med) denna gången var dom förbereda han har ratt kringla dom verktyg o olika rattar med sig men ingen passade (dom blev kvar) ICQ/ad man försöker tjuv koppla men går bet,dörr lås brutet o ratt axel blir lite krokig ICQ/ad vad gör man?? låter en ilsken hund bo i den ICQ/ag

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

714

Just tagit oskulden.
Säsongens första laddning pepparkakor och mjölk avverkade.
En halv kartong Annas ligger nu som en blytacka i kistan.
Aaaahhhh..  ICQ/ag

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

715

j:son skrev:

Just tagit oskulden.
Säsongens första laddning pepparkakor och mjölk avverkade.
En halv kartong Annas ligger nu som en blytacka i kistan.
Aaaahhhh..  ICQ/ag

Default/yikes  Default/hmm

716

vwove skrev:

fick telefon från min svåger någon har försökt sno hans t3 buss IGEN!!!(vi har nyss fått ut den efter 2år i garaget för motor byte) så fort den bussen står 2dar på hans parkering så är det någon jävel som skall på den (han lånade min förut o dom kastade sig över den med) denna gången var dom förbereda han har ratt kringla dom verktyg o olika rattar med sig men ingen passade (dom blev kvar) ICQ/ad man försöker tjuv koppla men går bet,dörr lås brutet o ratt axel blir lite krokig ICQ/ad vad gör man?? låter en ilsken hund bo i den ICQ/ag

Gräv en varggrop utanför dörren på den...bara att fylla igen sen...börjar tro att det är det enda,fan att man inte får ha sina grejor ifred! ICQ/am

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

717

föreslog han en kätting till räcket som sitter lågt i drag ugglan fram,om tjuven åker följer hela räcket med ICQ/ag

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

718

Har precis hämtat en t3 som nu står på gården ICQ/ab

719

Haft en trevwlig födelsedag idag ICQ/ab Tack för alla gratulationer via Facebook och övriga hälsningar! ICQ/ab

720

Grattis dude!

Medlem i Halmstad Luftkühlers

721

VwGoran skrev:

Grattis dude!

X2 ICQ/ag

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

722

Skulle inte jorden gått under igår?

723

Skulle inte jorden gått under igår?

ja jädrar missade vi det.. Default/lol
tja den profeten får räkna om sina kalkyler ..för 3:dje gången eller hur det var..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

724

http://www.bilsport.se/news.php?id=96500

ICQ/ac

725

En polare var och såg loppet. Tungt.  ICQ/ac