676

Kanske är där vi ska fota bilarna nästa gång ICQ/ab

677

Jag har varit i Folkabo en gång o kollat läget. Ca 6 infartsvägar, men bara en entusiast av gamla bilar. I ena änden på byn så står det 3 st Volvo PV på en tomt.

Alla vägar bär till Folkabo s.a.s.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

678

Ghia64 skrev:

på väg till Polen, ska brottas Veteran VM i Krakow ska bli hur kul som helst bara man klarar vikten ICQ/ag

Lycka till !!!

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

679

Har svarvat för förstagången idag, det var en liten del med lite olika mått och hål, inge svårt för en som kan men det var kul iaf och det blev bra så nu blir det mer eftersom jag ska gå som ensam mek på 4skift.
Snart blir det fräsens tur Default/hmm

Det blir nog en del hemjobb på natten ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

680

Städat ur ena garaget, så nu får Texaslyxen och Ghian plats.
Fan vag grejer man har att sälja ICQ/ad

681

Ikväll har jag kört 15 km med punka på vänster fram. Men hem kom jag till sist. Resan var totalt 50 mil, så lite svinn får man räkna med.  Default/hmm

682

Dagens händelse måste vara killen i sin Mercedes AMG 55 SL som mer eller mindre stoppade trafiken för att filma mej i mötande körfält ... Dyrt är inte ballast ! ICQ/ad

You´ll never know...

683

vad filmade han ,förutom dej??

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

684

Åh ursäkta min otydlighet.... Pickisen jag åkte i förstås!  ICQ/ad

You´ll never know...

685 Senaste redigerad av 25hpman (2011-10-07 21:00:00)

Ett litet fynd idag, finaste inslagspappret i världen. Nu kan det bli julklappar med stil....brunt kraftpapper med vw o scania-loggor o texten Original Reservdelar. En stor rulle...  ICQ/af

http://i277.photobucket.com/albums/kk49/25hpman/016-3.jpg

686

Bidde en enkelhytt idag.
Så jag kan köra massa prylar till mitt tillbygge här hemma ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

687

Bilder?

Medlem i Halmstad Luftkühlers

688

Coolt 25hp, tänk att få legobussen inslagen i sånt där! Då hade jag varit det lyckligaste barnet på julafton!  ICQ/ag

Det hade funkat med en original rutlist också, men liknelsen blir ju inte lika uppenbar...  ICQ/ab

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

689

25hpman skrev:

Ett litet fynd idag, finaste inslagspappret i världen. Nu kan det bli julklappar med stil....brunt kraftpapper med vw o scania-loggor o texten Original Reservdelar. En stor rulle...  ICQ/af

http://i277.photobucket.com/albums/kk49/25hpman/016-3.jpg

Nu kom jag på en affärsidé.

Laminera detta pappret i A3-storlek och sälj det som bordstabletter.

Kan bli en storsäljare det. ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

690

VwGoran skrev:

Bilder?

ok då
http://img831.imageshack.us/img831/9159/pickupi.jpg

691

Den kan jag överta när du är klar med den...jag har en liten idé.

692

j:son skrev:
25hpman skrev:

Nu kom jag på en affärsidé.

Laminera detta pappret i A3-storlek och sälj det som bordstabletter.

Kan bli en storsäljare det. ICQ/ad

Vilken bra idé, jag köper fyra st rakt av!  ICQ/ab

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

693

Ska kolla med svärfar om hans laminator tar så stora bitar, men kanske.

694

25: hör av mig när den fullgjort sin tjänst här så får vi se ICQ/ad

695

Har provat att få igång nya projektet idag..gick sådär...och kunde även konstatera varför bakänden var så "gungig"...bägge stötdämparna har gått av/är ihopknycklade..... Default/lol   Men vad har man annars en vinter till??  ICQ/ad

Typ1-66   Typ1-69

696

Igår kväll monterade jag ur passagerarstolen i bilen... Nu ryms det mer grejor när man ska söderut om helgerna!  ICQ/ab

697

var en sväng med polaren och kollade in 2 st plastic fantastic. sen vart det att hämta en bubbla och peta in den på vinterförvaring har även hunnit lämna grejor till dottern.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

698

25hpman skrev:

Ikväll har jag kört 15 km med punka på vänster fram. Men hem kom jag till sist. Resan var totalt 50 mil, så lite svinn får man räkna med.  Default/hmm

Som grädde på moset, så var det dags idag igen, men nu var det höger baks tur. Attan...stenkross är inte bra för lågprofilare.

699

fick en förfrågan i dag av en av killarna på lagret om jag som håller på med gammla vw-bilar trode att det kunde finnas intrese för en vw-reservdels katalog till en 52a Default/hmm han tog hand om den när han jobbade på vw huvudkontor i södertälje o dom började slänga massa grejor inför flytten,ta hit den så jag får se den blev svaret,vad tror ni?

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

700

vwove skrev:

fick en förfrågan i dag av en av killarna på lagret om jag som håller på med gammla vw-bilar trode att det kunde finnas intrese för en vw-reservdels katalog till en 52a Default/hmm han tog hand om den när han jobbade på vw huvudkontor i södertälje o dom började slänga massa grejor inför flytten,ta hit den så jag får se den blev svaret,vad tror ni?

Klart den är värd att ta vara på!!!! ICQ/ag