Kanske är där vi ska fota bilarna nästa gång 
Jag har varit i Folkabo en gång o kollat läget. Ca 6 infartsvägar, men bara en entusiast av gamla bilar. I ena änden på byn så står det 3 st Volvo PV på en tomt.
Alla vägar bär till Folkabo s.a.s.
på väg till Polen, ska brottas Veteran VM i Krakow ska bli hur kul som helst bara man klarar vikten
Lycka till !!!
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Har svarvat för förstagången idag, det var en liten del med lite olika mått och hål, inge svårt för en som kan men det var kul iaf och det blev bra så nu blir det mer eftersom jag ska gå som ensam mek på 4skift.
Snart blir det fräsens tur
Det blir nog en del hemjobb på natten 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Städat ur ena garaget, så nu får Texaslyxen och Ghian plats.
Fan vag grejer man har att sälja 
Ikväll har jag kört 15 km med punka på vänster fram. Men hem kom jag till sist. Resan var totalt 50 mil, så lite svinn får man räkna med. 
Dagens händelse måste vara killen i sin Mercedes AMG 55 SL som mer eller mindre stoppade trafiken för att filma mej i mötande körfält ... Dyrt är inte ballast ! 
vad filmade han ,förutom dej??
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Åh ursäkta min otydlighet.... Pickisen jag åkte i förstås! 
685 2011-10-07 20:01:16 Senaste redigerad av 25hpman (2011-10-07 21:00:00)
Ett litet fynd idag, finaste inslagspappret i världen. Nu kan det bli julklappar med stil....brunt kraftpapper med vw o scania-loggor o texten Original Reservdelar. En stor rulle... 

Bidde en enkelhytt idag.
Så jag kan köra massa prylar till mitt tillbygge här hemma 
Coolt 25hp, tänk att få legobussen inslagen i sånt där! Då hade jag varit det lyckligaste barnet på julafton!
Det hade funkat med en original rutlist också, men liknelsen blir ju inte lika uppenbar... 
Ett litet fynd idag, finaste inslagspappret i världen. Nu kan det bli julklappar med stil....brunt kraftpapper med vw o scania-loggor o texten Original Reservdelar. En stor rulle...
Nu kom jag på en affärsidé.
Laminera detta pappret i A3-storlek och sälj det som bordstabletter.
Kan bli en storsäljare det. 
Bilder?
ok då
Den kan jag överta när du är klar med den...jag har en liten idé.
25hpman skrev:Ett litet fynd idag, finaste inslagspappret i världen. Nu kan det bli julklappar med stil....brunt kraftpapper med vw o scania-loggor o texten Original Reservdelar. En stor rulle...
Nu kom jag på en affärsidé.
Laminera detta pappret i A3-storlek och sälj det som bordstabletter.
Kan bli en storsäljare det.
Vilken bra idé, jag köper fyra st rakt av! 
Ska kolla med svärfar om hans laminator tar så stora bitar, men kanske.
25: hör av mig när den fullgjort sin tjänst här så får vi se 
Har provat att få igång nya projektet idag..gick sådär...och kunde även konstatera varför bakänden var så "gungig"...bägge stötdämparna har gått av/är ihopknycklade.....
Men vad har man annars en vinter till?? 
Igår kväll monterade jag ur passagerarstolen i bilen... Nu ryms det mer grejor när man ska söderut om helgerna! 
var en sväng med polaren och kollade in 2 st plastic fantastic. sen vart det att hämta en bubbla och peta in den på vinterförvaring har även hunnit lämna grejor till dottern.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Ikväll har jag kört 15 km med punka på vänster fram. Men hem kom jag till sist. Resan var totalt 50 mil, så lite svinn får man räkna med.
Som grädde på moset, så var det dags idag igen, men nu var det höger baks tur. Attan...stenkross är inte bra för lågprofilare.
fick en förfrågan i dag av en av killarna på lagret om jag som håller på med gammla vw-bilar trode att det kunde finnas intrese för en vw-reservdels katalog till en 52a
han tog hand om den när han jobbade på vw huvudkontor i södertälje o dom började slänga massa grejor inför flytten,ta hit den så jag får se den blev svaret,vad tror ni?
fick en förfrågan i dag av en av killarna på lagret om jag som håller på med gammla vw-bilar trode att det kunde finnas intrese för en vw-reservdels katalog till en 52a
han tog hand om den när han jobbade på vw huvudkontor i södertälje o dom började slänga massa grejor inför flytten,ta hit den så jag får se den blev svaret,vad tror ni?
Klart den är värd att ta vara på!!!!