nån som varit dit ?
lite tips på boende i tex hus för 4 pers eller andra måsten som man skall göra när man e där ?
OCH självklart finns det nån vw affär, klubb eller nåt annat vw relaterat att titta på !!??
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » miami beach tips
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
nån som varit dit ?
lite tips på boende i tex hus för 4 pers eller andra måsten som man skall göra när man e där ?
OCH självklart finns det nån vw affär, klubb eller nåt annat vw relaterat att titta på !!??
Köpa häagen dazs $5 shake... Har du damen med dig kan sawgras mills köpcenter vara något... Vi var nog bara där i 2dagar, simma med delfiner och kolla in krokodiler kanske.... Solnedgången i key west, coconut groove. Pick and choose, det var väl lite av det vi gjorde för 6år sedan, kennedy space center ligger väl nere på keywest med, kanske är nått. Tyvärr inget Vw relaterat men det är typ onsdags träffar runt om, ska kolla lite med en jag känner som mer eller mindre bor där...
Du har fisherbuggies i tampa.Var där för 3 veckor sedan.Det är väl ca 45 mil mellan miami o tampa och 13 mil mellan orlando o tampa.Vi var o bila runt i florida jag frugan o våra två barn.Saw grass mills är juste om man vill shoppa billigt.Vi bodde i fort lauderdale,miami ,orlando och sarrasota.NR1 var Sarrasota DEN BÄSTA STRANDEN SOM JAG VARIT PÅ.Miami är överskattat ska du bo där nere rekomenderar jag fort lauderdale.Det finns en till bubbla shop i Sarrasota 10 minuter från fisherbuggies kommer inte ihåg vad den heter.Var alldrig där
ville inte trötta ut familjen 
Kennedy space center ligger i Orlando
Det finns massor att se i Florida. Det hela beror på vad du är ute efter och när du skall åka dit. Utan bil klarar du dig inte för det första.
Saker som jag tycker är roligt att besöka i Florida är:
Hooters
Hooters
Hooters skoja bara 
Ron Jon surf shop i Cocoa beach
Miami Beach. Nattklubben Clevelander är väl värt en eller flera besök
För övrigt så älskar jag Miami men det beror kanske på att jag har en hel de kompisar som alltid vallar runt en och visar det bästa av Miami
Nepals är en stad som jag gillar. Liten och mysig med fina stränder.
West Palm Beach är roligt att bara köra om kring i nere vid stranden och kolla på alla enorma villor.
Key West i allmänhet. Resan ner är helt underbar med alla öar och stränder
Bettys best burger i Miami har bilträff första eller sista helgen i månaden. Hundratals med alla sorters bilar som träffas på en stor parkering. Det brukar vara mycket VW dessa lördagar
Äta, äta och äta man skall inte vara rädd för att gå till de små och mera okända ställena och äta. Cubansk frukost står högt på min lista över god frukost
Klubbar finns det en mängd. De klubbar som jag brukar umgås med och hänga runt med är Wide Five, Miami V-dubs, , Alte Schule Vintage and Performance men det finns många fler.
De större träffarna är Volksblast, Conga Run, VW Drag night, Winter Jam
Affärer finns det några stycken men det är bättre att beställa från tex CB, Wolfsburg West osv och skicka det till det hotel eller var ni nu skall bo. Tänk på att beställa minst 3 veckor innan du skall vara på plats om du unte vill betala en massa dyr frakt.
nu var det ju visserligen -08 jag var där, så om dom finns kvar är ju en annan sak.
Mango`s tropical cafe och om jag inte minns fel, wet willis (minst sagt udda dricka) kan va lite småkul att besöka
Everglades är väl nästan ett måste när man är där. finns inga alligatorer att titta på, utom dom som är uppfödda av perssonalen på everglades safari. men man får ju åka swamp boat, och dom kan onekligen framföra dom (ford v8 med raka rör)
tack för alla tips, skall sätta mig ner nu o kolla allt, e ju tillbaks på jobb efter semestern så nu får man lite tid över för internet igen 
tar gärna emot tips om hus att hyra minst en vecka i fort lauderdale, känns lite riskigt att hyra privat av nån på nätet som man inte känner för här på boxerville känner man ju alla. Så tips härifrån litar man ju på 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » miami beach tips
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.